مشهد/

چاپ دیوان جدید اشعار شیخ محمد تقی بهلول گنابادی

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری بهلول شگفتی روزگار از آغاز کار پژوهشی بر روی اشعار جدید شیخ محمدتقی بهلول گنابادی خبرداد

حجه الاسلام رضا مدنی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجه الاسلام رضا مدنی گفت : این اشعار به همت موسسه فرهنگی و هنری نور ابرار در تهران جمع آوری شده است و یک کارگروه پژوهشی از اساتید حوزه ودانشگاه در شهرستان کار بر روی این اشعار را آغاز کرده اند.

وی افزود:قرار است بر روی این اشعار اقداماتی شامل مآخذ یابی، مستندسازی، توضیح لغات، ویراستاری، شماره گذاری ، دسته بندی و دیگر اقداماتی که کمک به فهم بهتر اشعار مرحوم بهلول می کند، انجام شود.

مدنی اظهار امیدواری کرد:درشش ماهه دوم سال 94 حدود 30هزار بیت شعر از اشعار مرحوم بهلول به سبک وشیوه قابل قبولی در غالب دو جلد کتاب در اختیار علاقه مندان قرار گیرد .

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری بهلول شگفتی روزگارگفت : موسسه فرهنگی هنری بهلول شگفتی روزگار این آمادگی را دارد که تمامی دست نوشته ها، تصاویر، فیلم و اشعار مرحوم بهلول را که در اختیار افراد قرار دارد، به نام خود آنان در آرشیو مرکزی این موسسه نگهداری و یا به چاپ برساند.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: دیوان ، بهلول ، اشعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
ااااا
France
سجاد علی
۲۳:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من از مدت شش سال است که به دنبال دیوان بهلول هستم اگر لطف نموده برایم بفرستید ادرس تانرا بفرستید که بتوانم قیمت انرا بفرستم من هفت ساله بودم که بهلول را در کابل در سال های اخر که از زندان ازاد شده بود دیدم
Afghanistan
محمد آصف لعلی
۲۲:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
یک مجموعه اشعار شیخ بهلولی نزد من است
دست نوشته 1343 زندان افغانستان
Afghanistan
محمد آصف لعلی
۲۲:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
یک مجموعه اشعار شیخ بهلولی نزد من است
دست نوشته 1343 زندان افغانستان
Afghanistan
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرفاخته گوید بازمزمه موزون
کوحشمت اسکندرکوحکمت افلاطون
کولشکر دارا کو عسکر ناپلیون
این دار فنارا ابنای بشر است قانون
نه موصیلینی ماند نه هیتلر آلمانی
عمویم سید اصغر طبیبی که حالا 95 سال عمر دارند در سالهای 1338 ویا 40 ویاهم 41 با شیخ بهلول در شمال افغانستان درشهر شبرغان ملاقات نموده بودند واین شعر را هم از شیخ بهلول به یاد دارند که برایتان نوشتم وچند شعر دگر هم از شیخ بهلول در اختیار دارم واگر مایل باشید برایتان مینویسم