بندرعباس/

قشم یا بندرعباس، کدامیک میزبان جام جهانی فوتوالی؟

نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتوالی قرار است اواخر مهرماه سالجاری در ایران و به میزبانی یکی از شهرهای بندرعباس یا قشم برگزار شود.

رییس کمیته فوتوالی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس گفت: با توجه به شرایط و امکانات موجود شانس میزبانی جزیره قشم ( مجموعه ورزشی ساحلی زیتون) برای برگزاری این رویداد مهم جهانی بیشتر است. عباس غیبی افزود: در این پیکارها ۲۴ تیم( ایران و برزیل دو تیم ) از ۲۲  کشور جهان از ۲۸ مهرماه به مدت پنج روز با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر بندرعباس نیز کاندید میزبانی از این پیکارهاست افزود: متاسفانه هیچ کدام از مسئولان استانی تاکنون اقدام جدی و عملی برای فراهم کردن زیر ساخت های لازم جهت برگزاری این رقابتها در بندرعباس انجام نداده اند و تنها با حرف زدن از میزبانی بندرعباس برای برگزاری این مسابقات حمایت می کنند.

رییس کمیته فوتوالی هرمزگان تصریح کرد: زمین ساحلی غدیر بندرعباس با شرایط فعلی و مشکلات فراوان نمی تواند میزبان این مسابقات معتبر جهانی باشد و نیاز به بازسازی اساسی دارد.

به گفته غیبی ، مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی کشور برای شرکت در این بازیها نیز با حضور ۱۴ بازیکن از دیروز زیر نظر محمد تطهیری مقدم در شهرستان رشت آغاز شده است. امین تَلنگ ورزشکار قشمی تنها بازیکن هرمزگانیست که در این مرحله از اردو حضور دارد.

انتهای خبر/ب
برچسب ها: قشم ، بندرعباس ، فوتوالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.