رئیس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی:

باید حمایت‌هایی در خصوص ابداعات و اختراعات در حوزه دریایی صورت گیرد

رئیس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی گفت: باید حمایت‌هایی در خصوص ابداعات و اختراعات در حوزه دریایی صورت گیرد تا به پیشرفت‌هایی در زمینه صنایع دریایی برسیم.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل، محمد سعید صیف رئیس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد و گفت: باید اطلاع رسانی در ستاد صنایع دانش بنیان دریایی طوری صورت گیرد که عموم مردم بتوانند از اطلاعات این ستاد به خوبی بهره برداری کنند که خبرنگاران با  گذراندن کلاس‌های آموزشی از طرف همین ستاد می توانند اطلاعات کافی را کسب کنند و در مقابل اطلاعات صحیحی  از ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی داشته باشند.

وی افزود: با شکل گیری 5 ساله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فعالیت‌هایش در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه توانسته تا حدودی این ارتباط را برقرار کند تا فعالیت‌هایی در زمینه تحقیق و توسعه، فناوری در ستادها انجام دهد.

وی اظهار داشت: اهمیت موضوع صنایع دانش بنیان از این جهت است که فناوری، اشتغال، امنیت کشور و صنایع نفت و گاز و... را در بر می گیرد.

وی در پایان جلسه با خبرنگاران تبادل نظر کرد و گفت:ایجاد کارگروه‌های اطلاع رسانی دریایی و کارگروه‌های تخصصی می توان در سیره اطلاع رسانی حوزه صنایع دریایی موثر واقع گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.