در ششمین جشنواره جوان سرباز عنوان شد

انتقاد سرلشکر حسنی از کسانی که علیه خدمت مقدس سربازی می‌نویسند

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که کسانی که از خدمت مقدس سربازی انتقاد می‌کنند صدای گلوله هنگام تجاوز دشمن نشنیده‌اند، گفت: باید برای کسانی که به خدمت مقدس سربازی می‌روند امتیاز ویژه و امکانات خوبی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرلشکر حسنی سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در ششمین جشنواره جوان سرباز جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تالار وزارت کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: ما نتوانستیم در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن ارزش خدمت مقدس سربازی و تلاش نیروهای جوان را که در نوک حملات نیروهای مسلح در پاسخ به تهاجم دشمن بعثی حضور داشتند به جامعه معرفی کنیم.
 
وی افزود: اگر به صحنه‌های 8 سال دفاع مقدس بازگردیم می‌بینیم که حضور این نیروی جوان در سپاه و ارتش و همه نیروهای مسلح در تمام صحنه‌ها در نوک پیکان مقابله با دشمن وجود داشت و آنان افتخار می‌آفریدند.
 
امیرسرلشکر حسنی سعدی تصریح کرد: ای کاش می‌توانستیم زمانی که عملیات فتح‌المبین آغاز شد را بازسازی کنیم زیرا در این عملیات سربازان جوان از خود رشادت‌هایی را به یادگار گذاشتند.
 
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما باید بتوانیم رشادت‌های جوانان و رزمندگان سرباز دوران دفاع مقدس را معرفی کرده و از نقش حائز اهمیت و تأثیرگذار آنان در دفاع از این آب و خاک تجلیل کنیم.
 
وی افزود: نیروی جوان و به ویژه سربازان نیروهای مسلح در دفاع مقدس و آزادی سازی خرمشهر و سایر مناطق عملیاتی این دوران تلاش چشمگیر و خستگی‌ناپذیری از خود برجای گذاشتند.
 
وی اظهار داشت: امروزه باید امنیت را سربازان و نیروهای جوان تأمین کنند و ما باید تلاش کنیم که ارزش خدمت مقدس سربازی را در جامعه معرفی کنیم.
 
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بعضی‌ها از خدمت مقدس سربازی انتقاد می‌کنند آن‌ها کسانی هستند که صدای گلوله را هنگام تجاوز کشور به دشمن نشنیدند.
 
وی گفت: من شنیده‌ام در یکی از کشورهای شرقی وقتی جوان به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شود بر سر خانه‌اش یک پرچم به عنوان نماد افتخار برافراشته می‌شود.
 
امیرسرلشکر حسنی سعدی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کسی را جذب کنیم باید یک امتیاز ویژه را به کسانی بدهیم که به خدمت مقدس سربازی رفته‌اند خدمت مقدس سربازی برای جوانان، دوران سازندگی است.
 
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: ما باید برای نیروهای جوان و سربازان امکاناتی را فراهم کنیم تا برای آنان هیچ‌گونه زحمت و خرجی فراهم نشود.
 
وی تصریح کرد: امروزه اکثر سربازان در محل نزدیک به خانه و خانواده‌های خود خدمت مقدس سربازی را انجام می‌دهند.
 
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکثر اشخاصی که در حوزه‌های مختلف جامعه به نظام اسلامی خدمت می‌کنند دوران خدمت مقدس سربازی را طی کرده‌اند.
 
وی در پایان از کسانی که در برخی از مقالات درباره خدمت مقدس سربازی انتقاد می‌کنند و علیه این موضوع مهم می‌نویسند انتقاد کرد و  خاطرنشان کرد: این افرادی که علیه خدمت مقدس سربازی می‌نویسند اشتباه می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتقاد ، سردار ، حسنی ، خدمت ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار