سازمان بسیج اساتید:

رای به بشار اسد نشانه اعتماد مردم سوریه به سیاست‌های ضد آمریکایی و اسرائیلی است

سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: رای حداکثری به بشار اسد نشان از وحدت رویه حاکمیت ملی مردم سوریه و اعتماد به سیاست‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی ارزشمند و حماسی مردم سوریه در جبهه دموکراسی و در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: رای حداکثری به رئیس جمهور منتخب نشان از وحدت رویه حاکمیت ملی مردم سوریه و اعتماد به سیاست‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارد که ملهم از انقلاب اسلامی و رهنمودهای راه‌گشای رهبری آن امام خامنه‌ای است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«پیروزی بزرگ مردم سوریه در جبهه دموکراسی یکبار دیگر ثابت کرد که طراحان و تئوریسین‌های غربی با درک ابلهانه‌شان عاجز از فهم مردم سوریه و فرهنگ مقاومت، ظلم ستیزی و استکبارستیزی این ملت غیور هستند.

این پیروزی ارزشمند نشان داد که جنبش بیداری اسلامی و فرهنگ ریشه‌دار مقاومت در جهان اسلام و در یکی یکی کشورهای منطقه در حال تبلور و ثمردهی است و دستاورد و عصاره این فرهنگ نه تنها در سه سال تهاجم متوالی و بی‌رحمانه ناتو، کشورهای غربی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن به منصه ظهور نشست بلکه در عرصه دموکراسی نیز، که با نظارت مستقیم نهادهای نظارتی غربی و بین المللی صورت گرفت، این پیروزی و فرهنگ غالب به ثمر نشست و بانگ رسوایی و شکست مضاعف غرب  و تئوری پردازان غربی را در جهان طنین انداخت.

سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک این پیروزی غرورآفرین در جبهه دموکراسی؛ این فراز تاریخی را حاصل خون شهدای گرانقدر و صبر زینبی این ملت بزرگ  سوریه می‌داند.

بویژه اینکه پیروزی مردم سوریه برغم شرایط بحرانی و در فضای یک جنگ و آشوب تمام عیار بین المللی با حمایت غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و آدم‌کشان حرفه‌ای و در متن بدترین حملات و اقدامات غیرانسانی و ضدبشری  با حضوری بی‌سابقه و حداکثری بالای 73 درصد محقق شد درحالیکه با نگاهی خوش‌بینانه، انتخابات در آمریکا و اروپا که داعیه دار پرهیاهوی دموکراسی هستند با مشارکت 40 درصدی اتفاق می‌افتد و در این میان، کسب 88 درصدی آرای این انتخابات از سوی بشاراسد موید آن است که مردم هوشیار و آگاه سوریه بیش از همه، واقف به رسالت تاریخی و نقش سرنوشت سازشان هستند.

ملت سوریه در برابر هجمه‌های همه جانبه و نسخه‌های غربی مدعی دموکراسی اما با رای قاطع خود «مقاومت» را برگزید و پیروزی بشار اسد در این انتخابات را نیز باید در همین مسئله تحلیل کرد.

مشارکت گسترده مردم سوریه  فراتر از میزان مشارکت در کشورهای مدعی دموکراسی غربی و رای حداکثری به رئیس جمهور منتخب نشان از وحدت رویه حاکمیت ملی مردم سوریه و اعتماد به سیاست‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارد که ملهم از انقلاب اسلامی و رهنمودهای راه‌گشای  رهبری آن امام خامنه‌ای است و این پیروزی حماسی تائید تاثیر جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه‌ای است که با نسخه سپردن حق تعیین سرنوشت به مردم، خواهان پایان بخشی به نسل کشی‌هایی بود که به سبب دخالت خارجی به خصوص جبهه غربی در این کشور رخ می‌دهد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار