آیت‌الله صدیقی در جمع خبرنگاران:

ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم‌ السلام از شئون زندگی آیت‌الله مهدوی کنی است

امام جمعه موقت تهران گفت: تمام زندگی آیت‌الله مهدوی کنی ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم‌ السلام بوده و از زمان انقلاب تا به امروز مورد علاقه توده‌ها خصوصا کسانی که با مراتب معنوی اخلاقی ایشان آشنایی دارند، بوده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات از آیت‌الله مهدوی کنی و آرزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر به کربلا که تازه برگشته‌ام بهبودی و شفای آیت‌الله مهدوی کنی جزو اولین خواسته‌هایم بود.  
 
وی افزود: هیچ مسلمان مؤمنی نیست که نقش آیت‌الله مهدوی کنی را در دوران انقلاب و شرایط کنونی برای مملکت جهان اسلام تشخصیص ندهد.  
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رئیس مجلس خبرگان رهبری جزو ارکان نظام است، گفت: بر همه ما لازم است که برای سلامتی ایشان دعا کنیم و مردم با نذر و نیاز و قربانی کردن و با توسلشان هرچه سریعتر بهبودی آیت‌الله مهدوی کنی را سرعت بخشند.  
 
وی درباره آخرین وضعیت ‌آیت‌الله مهدوی کنی تصریح کرد: بشارت‌هایی از سوی تیم پزشکی مبنی بر اوضاع عادی قلب، مجاری و دستگاه تنفسی ایشان به گوش می‌رسد و اینکه مغز ایشان عکس‌العمل‌هایی را هم از خود نشان می‌دهند.
 
آیت‌الله صدیقی به سابقه آشنایی خود با آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و تصریح کرد: رئیس خبرگان رهبری از قبل انقلاب تا به امروز مورد علاقه توده‌های مردمی خصوصا خواصی که با مراتب معنوی اخلاقی ایشان آشنایی دارند، بوده است.  
 
وی گفت: در مدرسه مروی، دانشگاه امام صادق(ع) و به خصوص در شب‌های احیا ما جزء خدمتگزاران ایشان بودیم که در بیت خود با روضه‌های متفاوت مورد عنایتشان قرار می‌گرفتیم.
 
آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: تمام شئون زندگی آیت‌الله مهدوی کنی ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم‌ السلام بوده و هرچه خاطره از ایشان داشتم از این نوع است که نمی‌توان در این میان علاقه شدید امام خمینی(ره) را با این جمله که من نسبت به آیت‌الله مهدوی کنی ارادت داشته‌ام، دارم و خواهم داشت را نادیده گرفت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، پزشکی ، حساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار