نجار در ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح:

نقش نيروهاي نظامي و انتظامي در هنگام بروز حوادث طبيعي، تعيين کننده است

رييس سازمان مديريت بحران کشور گفت: تجربه چندين ساله در عرصه مديريت بحران نشان مي دهد که نقش نيروهاي نظامي و انتظامي و ياري آنان در هنگام بروز حوادث طبيعي، تعيين کننده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مديريت بحران کشور؛ مهندس اسماعيل نجار رييس سازمان مديريت بحران کشور که از سخنرانان ششمين جشنواره جوان سرباز نيروهاي مسلح در سالن اجتماعات وزارت کشور بود، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سرباز چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگي، و چه در اين زمان در تامين امنيت و امداد رساني به آسيب ديدگان در حوادث طبيعي عنصر تعيين کننده و مورد تکريم و احترام است.

معاون وزير کشور گفت: نيروهاي نظامي به علت توانمنديهاي بالقوه و ذاتي به عنوان يک نيروي کمک کننده عملياتي نقش کليدي در پاسخگويي به بحرانهاي طبيعي دارند.

مهندس نجار تصريح کرد: تا به امروز نيروهاي مسلح بارها براي کمک رساني پس از حوادث طبيعي براي عمليات امداد و نجات به مناطق مختلف اعزام شده اند.

رييس سازمان مديريت بحران کشور با اشاره به اينکه نقش نيروهاي مسلح در کمک رساني حايز اهميت است گفت: تأمين امنيت ملي و آرامش نيز هيچگاه از سوي اين عزيزان در درجه دوم قرار نگرفته است.

رييس شوراي هماهنگي مديريت بحران کشور گفت: تجربه چندين ساله در عرصه مديريت بحران نشان مي دهد که نقش نيروهاي نظامي و انتظامي و ياري آنان در هنگام بروز حوادث طبيعي، تعيين کننده است.

وي افزود: در حوادث سال هاي اخير از جمله آتش سوزي جنگل، سيل و مشکلات برف نيروهاي نظامي و انتظامي، نقش پررنگ و تاثير گذاري در جهت رفع بحران، کمک به حادثه ديدگان و کاهش خسارت داشته اند.

در اين همايش که با حضور جمع کثيري از کارکنان وظيفه نمونه نيروهاي مسلح برگزار مي شود از منتخبين اين کارکنان و شش خانواده شهيد کارکنان وظيفه تقدير خواهد شد.
   
        

 
برچسب ها: نجار ، نظامی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار