پاشازاده:

استقلالی‌ها در خصوص دستیاری قلعه‌نویی با من مذاکره کردند/با زرینچه مشکل ندارم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دستیاری‌اش در این تیم افزود: مسئولان استقلال در خصوص دستیاری تیم استقلال با من مذاکره کردند اما تا زمانی که قراردادی امضا نکنم صحبتی در این مورد ندارم.

مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان استقلال و شخص قلعه‌نویی به من لطف داشتند اما باید بگویم تا زمانی که قراردادی امضا نشده است نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم.

وی افزود: دیروز با جویباری در مورد مسائل مالی صحبت کردیم و به وی گفتم که هیچگاه برای استقلال مبلغی اعلام نمی‌کنم.

پاشازاده در خصوص رابطه‌ سردش با زرینچه تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد و رابطه من با زرینچه خوب است اما در زمینه فوتبال با کسی رفاقت نمی‌کنم چرا که می خواهم موفق شوم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بیرون زمین فوتبال با همه رفاقت می‌کنم اما داخل زمین با کسی شوخی ندارم.

وی در خصوص فصل نقل و انتقالات گفت: من فعلأ مسئولیتی در تیم استقلال ندارم و نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم، اما فکر می‌کنم باید بازیکنان مطرحی هم‌چون رحمتی، تیموریان و عمران‌زاده حفظ شوند و در تیم بمانند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب عمران‌زاده از سوی تیم تراکتورسازی گفت: حنیف جزو بازیکنان خوب و با تعصب است و فکر نمی‌کنم وی به تیم دیگری برود.

پاشازاده خاطرنشان کرد: محمد خاکپور و جواد زرینچه بازیکنان خوبی بودند که توانستند در جام‌جهانی فوتبال عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم خط دفاعی کنونی نیز عملکرد خوبی در جام‌جهانی 2014 برزیل داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار