مشهد/

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی در مشهد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهددر گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت : 436 شرکت داخلی از استان های مختلف کشور و نمایندگی های خارجی از ایتالیا ، اسپانیا ، ترکیه ، ژاپن ، روسیه ، بلاروس ، فرانسه ، کره جنوبی ، چین ، هند ، انگلیس ، هلند ، تایوان و مالزی در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدجوادحمید افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات خود را در بخش های طراحی و مهندسی ساختمان و تاسیسات ، بتن و فرآورده ها و صنایع وابسته ، انواع پوششهای نما و سقف و انواع عایق های حرارتی ، رطوبتی و صوتی در یک هزار و 213 غرفه و 28 هزار متر فضا در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی ادامه داد: سایر زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه را تولید انواع درب و پنجره و لوله و اتصالات فلزی و غیرفلزی ، آسانسور و پله برقی و دربهای اتومات ، دربهای ضد سرقت و آپارتمانی ، تجهیزات و فن آوری های نوین ساختمانی و تاسیسات ، خانه های پیش ساخته ، معماری و شهر سازی ، تجهیزات و لوازم ایمنی و کار تشکیل می دهند.

حمید گفت : تولید لوازم برقی و الکترونیکی ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع و محصولات وابسته ساختمان و تاسیسات از بخش های دیگر نمایشگاه است.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.