رجبی: تیم‌ها با تمام قوا در جام‌جهانی حضور می‌یابند

کارشناس فوتبال درخصوص جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: جام‌جهانی مانند یک پدیده اجتماعی می‌ماند که نشانه آن را هم این روزها در کشورمان می‌بینیم.

 رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌ها با تمام قوا در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند در جام‌جهانی به موفقیت دست یابند.

رجبی درمورد میزبان بودن برزیل در جام‌جهانی 2014 و استفاده از این امتیاز اذعان داشت: برزیل مهد فوتبال جهانی است و بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می‌کنند شانس اینکه برزیل بتواند صعود پیدا کند زیاد است.

وی در ادامه در مورد تیم‌های مدعی قهرمانی 2014 برزیل تصریح کرد: به نظرم برزیل مدعی قهرمانی است ولی آرژانتین و آلمان و اسپانیا هم قابلیت قهرمانی را دارند و می‌توانند به قهرمانی دست یابند.

کارشناس فوتبال بیان کرد: اگر تیم‌های قدرتمند به یکدیگر برخورد نکنند و تیم برزیل آنالیز خوبی نسبت به حریفانش داشته باشد این تیم شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

وی در خصوص احتمال قهرمانی مجدد اسپانیا در برزیل افزود: اسپانیا کار سختی برای صعود از گروهش دارد، اما این تیم بازی روبه جلویی انجام می‌ دهد و توانایی بالا آمدن تا فینال را هم دارد.

رجبی درخصوص احتمال صعود تیم ملی ایران گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و بازیکنان هر کدام باید در زمین با همدیگر هماهنگ باشند تا بتوانند برد خوبی داشته باشند تیم ملی ایران راه سختی را پیش رو دارد و باید با توان زیادی بازی‌ها را انجام دهند، اگر تیم ملی بتواند با قدرت و استراتژی درست نیجریه را شکست دهد احتمال صعود به مراحل بعدی را دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان خارجی توان بدنی بیشتر و قدرت دوندگی بالایی نسبت به بازیکنان ما دارند، کی‌روش باید سعی کند تیم را دفاعی در زمین بچیند و از ضد حمله بیشتر استفاده کند تا تیم ملی بتواند صعود پیدا کند.

کارشناس فوتبال در مورد لژیونرهای تیم ملی ایران بیان کرد: لژیونرها تاثیر خیلی زیادی در روند بازی دارند و اعتماد به نفس بازیکنان را می‌توانند در مقابل تیم‌های حریف بالا ببرند تا بازیکنان بتوانند در مقابل تیم‌های معتبر بازی خوبی از خود نشان دهند.

رجبی درخصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی‌های تدارکاتی محک خوبی برای بازیکنان به حساب می‌آید نقطه ضعف تیم ملی این است که تیم آرژانتین را کنار گذاشته و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌هایی که همانند آرژانتین بازی می‌کنند انجام نداده است.

وی در ادامه اظهار داشت: روند آماده سازی تیم ملی برای جام‌جهانی مناسب نبوده است و اردوها به صورت مقطعی برگزار می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم شیلی در جام‌جهانی 2014 به عنوان پدیده خودش را می‌تواند نشان دهد.

گفتنی است، جام جهانی 2014 برزیل چند روز دیگر آغاز می‌شود و همه منتظرند ببینند که چه تیمی قهرمان این دوره از رقابت‌ها می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار