ذوب‌آهن پا به عرصه‌ی وزنه‌برداری گذاشت؛

آذری: حمایت همه جانبه از رشته غیر فوتبالی را خواهانیم

سعید آذری گفت: ذوب‌آهن پیرو سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان خواهان حمایت از ورزش غیرفوتبالی است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص حضور در عرصه‌ی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود 2 ماه پیش که موج حمله به باشگاه های صنعتی شروع شده بود، از وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنایع و معادن رهنمودهایی با عنوان حمایت از تیم‌های غیرفوتبالی ارائه شد.

سعید آذری گفت: با حمایت اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و اندیشه‌ها و تعابیر او و حمایت همه جانبه از ورزش غیرفوتبالی، هیأت مدیره باشگاه تصمیم گرفت در رشته‌هایی که قهرمانان جهان و المپیک حضور دارند نیز به حمایت و تیم داوری از آنها بپردازد.

وی افزود، ذوب‌آهن از سال 46 تا به امروز از حامیان ورزش کل کشور بوده و فلسفه وجودی در عرصه وزنه‌برداری، حمایت کامل از ورزش کشور و احترام به سیاست وزارت ورزش و جوانان است.

آذری خاطرنشان کرد، با توجه به بودجه‌ای که امسال در اختیار ما قرار دادند به این نتیجه رسیدیم که در وزنه‌برداری کشور تیمی تشکیل دهیم و اگر در سال‌های بعد بودجه کافی داشته باشیم حتماً این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص برنامه‌های تمرینی  و کادر تیم وزنه برداری بیان کرد: تمرینات و اردوی تیم بر اساس ایده‌های مربیان برگزار می‌شود و کادر فنی و ساختار کلی تیم تا چند روز آینده به طور کامل مشخص و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار