اکبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جهاد علمی تنها با تولید مقاله محقق نمی‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه منظور از جهاد علمی تنها تولید مقاله و پژوهش نیست، گفت: باید برای دستیابی به فناوری‌های پیشرفته تلاش کنیم و تکنولوژی‌ را به داخل صنعت، تجارت، کشاورزی و محیط زیست بیاوریم.

"غلامعباس اکبری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه برای رسیدن به قله‌های علمی باید جهاد علمی کرد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه به جامعه علمی توصیه‌هایی مبنی بر اینکه برای رسیدن به اوج در سطح منطقه باید جهادی علمی محقق شود، داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه منظور از جهاد علمی تنها تولید مقاله و پژوهش نیست، گفت: باید برای دستیابی به فناوری‌های پیشرفته تلاش کنیم و تکنولوژی‌ را به داخل صنعت، تجارت، کشاورزی و محیط زیست بیاوریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: با جهاد علمی می‌توانیم به تحولات دانش بنیان در جامعه دست پیدا کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه هرکس در هر سمتی باید در این مسیر حرکت کند، بیان داشت: دانشجویان نقش اصلی و هدایت‌گر را در مسیر پیشرفت علم دارند، لذا باید دست به دست هم دهیم تا شاهد پیشرفت روز افزون کشورمان در تمامی مراحل باشیم.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه وزیر علوم نگاهی علمی به دانشگاه دارد و تلاش می‌کند تا با روش‌های جدید اهداف علمی کشور را پیش ببرد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: انقلاب ، رهبر ، جهاد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار