باز هم خشونت در آمریکا

پلیس آمریکا به یک زندانی زن برهنه با اسپری فلفل حمله کرد

افسران پلیس ایالت ایندیانا یک زن را به زور برهنه کرده، اسپری فلفل به وی پاشیده و سپس او را به مدت بیش از پنج ساعت بدون اینکه لباسی بر تن داشته باشد در یک سلول زندانی کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، افسران پلیس ایالت ایندیانا یک زن را به زور برهنه کرده، اسپری فلفل به وی پاشیده و سپس او را به مدت بیش از پنج ساعت بدون اینکه لباسی بر تن داشته باشد در یک سلول زندانی کردند.

بنا به گزارش رسانه‌های امریکا در روز سه شنبه (۲۰ خرداد) "تابیتا جنتری" که ساکن نیو آلبانی است پس از تجربه دشوار ماه مارس خود که گفته می‌شود بعد از دستگیر شدن به دلیل چند اتهام کوچک توسط نیروهای پلیس در یک زندان محلی به معرض دید (سایر زندانیان) گذاشته شد، در حال تنظیم یک دعوی (در دادگاه) فدرال می‌باشد.

این زن هفته گذشته تصویری ویدئویی  از حبس خود را به شبکه تلویزیونی WDRB  ارائه کرد. این فیلم او را به همراه دو پلیس مرد و دو پلیس زن نشان می‌دهد که در حال انتقال وی به سلولی هستند که زندانیان آن را "اتاق بالشتک" می‌نامند. 

لارا لندنویچ، وکیل این خانم گفت: "به محض ورود به زندان چهار افسر پلیس به وی حمله کردند. آنها به گردن و بدن وی چنگ زدند. آنها وی را به زمین زدند...دو افسر مرد و دو افسر آنجا حضور داشتند و تمامی لباس‌های او را به زور از تنش خارج کردند."

لندنویچ افزود: "وی که ترسیده و تحقیر شده بود با کوبیدن به در از دیگران تقاضای لباس می‌کرد که در این هنگام شخصی نزدیک در سلول آمد و گفت اگر ساکت نشوی با اسپری فلفل به تو حمله می‌کنم و آنها در را باز کرده اسپری فلفل را به داخل اتاق پاشیده و سپس آنجا را ترک کردند و وی را به صورت برهنه در سلولی آکنده از اسپری فلفل به مدت ۴۰ دقیقه محبوس کردند."

در نهایت به جنتری اجازه دادند از یک پتوی کوچک استفاده کرده و چشمان خود را با آب بشوید.

این وکیل افزود: "او یک پتو به روی شانه‌های خود انداخته بود و در محوطه بازداشتگاه و در انظار تمامی افرادی که آنجا حضور داشتند به معرض دید گذاشته شد."

وی گفت این زن سپس مجبور شد به صورت برهنه برای پنج ساعت دیگر در یک سلول به سر ببرد.
لندنویچ تاکید کرد: " این زنی است که در نظام قضایی ما تا زمان اثبات جرمش، بی گناه محسوب می‌شود. وی متهم شده و اتهامش یک جرم کوچک بوده است و نه جرمی سنگین."


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، امریکا ، یک ، زندانی ، زن ، برهنه ، اسپری ، فلفل ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار