پیروانی: برزیل به دنبال تک‌ستاره‌ها و کرواسی به دنبال تاکتیک گروهی است

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص بازی افتتاحیه جام جهانی گفت: در این بازی برزیل به دنبال دستیابی به گل با استفاده از تک‌ستاره‌ها تکنیکی خود است و در مقابل کرواسی تکیه بر تاکتیک و نظم گروهی تیمش دارد.

افشین پیروانی در خصوص بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی برای هر 2 تیم سخت و مهم است و همیشه در تمام  دوره‌های جام جهانی بازی اول سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی است.

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه برزیل میزبان رقابت‌های جام جهانی است تأکید کرد: برزیل به دنبال ارائه بهترین بازی در دیدار افتتاحیه است و البته کرواسی هم تیم خوبی دارد.

وی افزود: برزیل در این بازی به دنبال دستیابی به گل با استفاده از تک ستاره‌های تکنیکی خود است و در مقابل کرواسی بر تاکتیک گروهی و نظم تیمی بازیکنانش تکیه دارد.

پیروانی ادامه داد: در بازی افتتاحیه 2 نوع فوتبال متفاوت در برابر هم قرار می‌گیرند که یکی فوتبالی از آمریکای جنوبی و از نوع تکنیکی است و دیگری فوتبال نواروپایی و قدرتی است.

وی برد کرواسی را بعید ندانست و تصریح کرد: اگر چه احتمال شرایط خاص وجود دارد اما روی کاغذ برزیل از شانس بیشتری برای پیروزی در بازی افتتاحیه برخوردار است.

پیروانی در پایان با تأکید بر اینکه برزیل مهد فوتبال است خاطرنشان کرد: از آنجایی که این تیم از بازیکنان جا افتاده و تماشاگران فهیمی برخوردار بوده و تمامی افرادی که در استادیوم حضور پیدا می‌کنند به دنبال کمک به تیم‌شان هستند شرایط میزبانی فشار روانی بر بازیکنان ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: کارشناس ، تکنیک ، قدرتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار