پیام تبریک جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به دکتر روحانی

رسیدن به حماسه اقتصادی عزم بیشتری را می‌طلبد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اعلام کرد: 24خرداد 92 از آن جهت اهمیت بیشتری دارد که ملت در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» حماسه سیاسی را آفریدند و هم اکنون منتظر تحقق حماسه اقتصادی هستند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در سالگرد حماسه 24 خرداد پیام تبریکی خطاب به دکتر روحانی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ایّام سالگرد ولادت مبارک حضرت بقیه الله (ارواحنافداه) را تبریک عرض می‌کنیم و ان‌شاءالله خداوندمتعال، همه ما را جزو پیروان و شیعیان این بزرگوار و زمینه ساز تحقق عدالت قرار بدهد.

از یک منظر تفاوتی بین 2 خرداد 76 و 22 خرداد 88 و 24خرداد 92 نیست چرا که همه این روزها حماسه حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و جشن جمهوریت است که البته در فتنه 88 عده‌ای با قرار گرفتن در برابر قانون، طعم شیرین این پیروزی را به کام ملت تلخ کردند.

در این بین 24 خرداد 92 از آن جهت اهمیت بیشتری دارد که ملت در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در پاسخ به ندای رهبر خویش حماسه سیاسی را آفریدند و مردم منتظر تحقق حماسه اقتصادی هستند، البته در نزدیک به یکسال گذشته اتفاقات خوبی در کشور افتاده است اما رسیدن به هدف عزم بیشتری می‌طلبد.

امیدواریم طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم در همین دولت نتایج شیرین اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را احساس کنند.

در این بین مهمترین نقطه قوت دولت را بوجود آوردن فضایی آرام و به دور از تلاطم می‌دانیم، مسئله‌ای که متاسفانه دولت قبل در تأمین آن ناکام بود.

کلید پیشرفت کشور در این شرایط، حفظ فضای آرام سیاسی است.

تضمین کننده موفقیت دولت دوری از حاشیه سازی‌هاست که متأسفانه بعضی با سخنان و عملکرد خود هر روز برای دولت مسئله درست می‌کنند.

می‌دانید انتقاداتی نیز نسبت به عملکرد دولت داریم، نمی‌خواهیم در این پیام تبریک خاطرتان را مکدر کنیم اما متاسفانه وزارت علوم و وزارت ارشاد بیشترین حاشیه‌ها و نگرانی‌ها را برای علما و نخبگان ایجاد کرده‌اند که رفع این مسئله تدبیر دولت و همدلی همه نیروهای انقلاب را می‌طلبد.

امیدواریم بتوانیم در جلسه‌ای از نزدیک به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود بپردازیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران آرزوی موفقیت دولت را دارد چرا که موفقیت دولت موفقیت نظام اسلام ایست و البته در این راه از هیچ راهنمایی و تذکری نیز دریغ نمی‌کند.

موفق و پیروز باشید.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار