تازه‌های فناوری؛

اندروید 5 در راه است؟!

گوگل در معرفی محصول و یا نرم‌افزار به زرنگی مشهور است. به عنوان مثال قبل از معرفی رسمی نکسوس ۵ ویدیویی از آن منتشر شد، و یا حتی تغییرات ایجاد شده در نرم افزار شماره گیر اندروید ۴.۴.۳ قبل از انتشار رسمی در قالب تصاویری لو رفته بود و حال این بار هم تصاویری حکایت از اندروید ۵ دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در شرایطی که کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری کنفرانس سالانه Google I/O، باقی مانده است، شاید این تصویر نوید معرفی اندروید 5 را برایمان داشته باشد، تصاویر تبلیغاتی که از توییتر گوگل منتشر شده اشاره به امکانات جدید Google Now در مورد جام جهانی دارد. اگر کمی ریز بینانه‌تر به این تصویر نگاه کنیم ساعت عدد 5:00 را نشان می‌دهد.



وقتی گوگل می‌خواهد تصاویر رندر شده‌ای از دستگاه‌ها و یا قابلیت‌های آنها ارایه کند، از همین روش جالب ساعت برای نشان دادن اعداد استفاده می‌کند، اگر بخواهیم مثالی ساده از این روش بگوییم باید به نسخه اندروید ۲.۳ یا همان نان زنجبیلی اشاره کنیم که گوگل در آن به شکل ۲:۳۰ به نمایش گذاشت.



آیا این تصویر حکایت از نسخه جدید اندروید دارد یا نه؟! تجربیات گذشته می‌گویند رابطه این اعداد نمی‌تواند تصادفی باشد در کنار این‌ها هم نمی‌توان به این فرضیات استناد کرد. با در نظر داشتن اینکه به کنفرانس I/O 2014 نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای معرفی تغییرات و امکانات اندروید باشد. این امکان هم وجود دارد که گوگل هدفش تمرکز هرچه بیشتر به روی Android Wear، پلتفرم (Health Fit) و رونمایی از اندروید TV باشد.

گزارش از سالار واعظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار