ویروسی که پایش به اتاق کودکان باز شده است!

دور و برتان را نگاه کنید، می بینید این روزها خیلی دنبال مد و زیبایی اند و گاهی بعضی هایمان هزار و یک کار ممنوعه انجام می دهیم تا نشان دهیم فرزندانمان از آنچه فکر می کنند زیباترند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛  متاسفانه این  روزها کودکانی را می بینیم  که به شکل های مختلف به بازارهای رایانه ای سرکار دارند و لحظه ای هم از آن دست بر نمی دارند و مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند کودکانی که با ابزار الکترونیکی بیشتر سر و کار دارند در معرض بیماری های پوستی بیشتری هستند.
 
 گفتنی است، تماس مکرر با این مواد باعث ایجاد حساسیت های پوستی و‌آلرژی و التهاب در کودکان می شود و والدین گاهی با خرید برخی از اسباب بازی های پلاستیکی ویروس های خطرناکی را در اتاق کودکان خود حبس می کنند.
 
 کودکان پوست نازک و حساسی دارند و وقتی سموم موجود در مواد پلاستیکی و تلق روی تبلت و موبایل ها به بدنشان جذب می شود مبتلا به کم خونی و مقاوم به درمان می شوند.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند والدین باید از خرید هرگونه لوازم پلاستیکی حتی اشیای تزئینی خودداری کنند و کودکان خود را کمتر در دسترس این وسایل قرار دهند و با خرید اسباب بازی های استاندارد ویروس ها و باکتری ها را از دسترس کودکان خود دور کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.