امکان انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب از طريق اينترنت فراهم شد

در آستانه فصل تابستان یک فروشگاه اینترنتی، امکان انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب را با استفاده از نظرات کارشناسان، فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ فروشگاه اينترنتي "دمانما" با هدف ایجاد مرجع مناسب برای انتخاب و خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خانگی آغاز به كار كرد.
این فروشگاه اینترنتی با بهره گیری از نظرات کارشناسان به انتخاب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای آسایش خانواده های ایرانی كمك كند و به متقاضیان خرید اینترنتی، راه حل ارائه می دهد.



سجاد علی عرب مدیر این فروشگاه اینترنتی  در گفت و گو با خبرنگار دریچه گفت: امروزه تمایل افراد به استفاده از کولرگازی به شدت افزایش پیدا کرده ؛ كه از جمله دلايل آن می توان به سيستم سرمایش مطبوع تر و امكان تنظيم دما در کولرهای گازی اشاره كرد؛ اين در حالي است كه هوای مرطوب تولیدی در کولر آبی٬ محیط بسیار مناسبی جهت رشد انواع آلودگی های باکتریایی٬ ویروسی و میکروبی ايجاد كرده و همچنين با توجه به مصرف زیاد آب در کولرهای آبی، استفاده از کولرهای گازی در شهری چون تهران می‌تواند برای منابع کشور مفید باشد.
علی عرب در خصوص مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی گفت: امروزه برنامه‌ریزی‌ها برای زندگی فشرده‏‌تر شده و مردم وقت کمتری برای  فعالیت‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏تر مانند خرید کردن می‌گذارند.
مدير دمانما افزود: اکنون برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏‌حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. در حال حاضر کمتر کسی برای خرید کالا، به ویژه کالای تخصصی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏کند. مشتریان این گونه کالاها پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏برند.
وی تاکید کرد: مشتری در دنیای مجازی حق انتخاب بیشتری دارد و با وقت کمتری می‌تواند دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری انتخاب کند.
وی گفت: خرید و فروش اینترنتی امری نوپا در ایران محسوب مي شود و هنوز افراد زیادی اعتماد کافی به این شكل خرید و فروش را ندارند، اما در فروشگاه اینترنتی دما نما امکان پرداخت هزینه در محل بعد از رویت محصول در  تهران فراهم شده است، همچنين امکان استفاده مشتریان از درگاه پرداخت امن پاسارگاد براي خريد وجود دارد.
وی افزود: علاقه مندان مي توانند با مراجعه به سايت فروشگاه اينترنتي www.DamaNama.com محصولات گرمایشی و سرمایشی خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.
گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، دمانما ، lifeotech
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.