خستگی های روحی خود را "صد در صد" با رادیو تهران درمان کنید

برنامه زنده مسابقه ای "صد در صد" با هدف کاستن انرژری منفی و خستگی های روحی مخاطب، با انرژی مثبت آن ها را روانه محیط خانواده می کند.

اکبر محمدی خانی مدیر گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ همزمان با عید سعید فطر در سال گذشته برنامه زنده مسابقه "صددرصد" که از ساعت 19 تا 20:30 از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن رفته شروع به کار کرد.

وی درخصوص انتخاب نام این برنامه گفت: ‌شرکت کننده‌ای در این برنامه برنده است که صد در صد امتیاز را کسب کند، ضمن اینکه صد در جدول ابجد معادل عدد 94 بوده که این عدد نماد فرکانس ایستگاه پخش شبکه رادیویی تهران است.

محمد خانی تصریح کرد:‌در این مسابقه در 6 مرحله شرکت کنندگان اطلاعات خود را در زمینه های شهری، اجتماعی، خانوادگی، راهنمایی و رانندگی و برخی مشاغل رادیویی چون خواندگی، گویندگی و گزارشگری به رقابت می گذارند.

وی ادامه داد:‌ ساعت پخش این برنامه را به این علل در این زمان انتخاب کردیم زیرا چون مخاطبین در این ساعت با اوج خستگی مواجه هستند، با ساخت این برنامه سعی کردیم خستگی جسمی و روحی مخاطبان را با برنامه ای شاد و مفرح کاهش دهیم.

وی با بیان این مطلب که وظیفه برنامه"صد در صد" و  برنامه مشابه آن در شبکه های دیگر کاستن انرژی منفی و خستگی های روحی مخاطب است بیان کرد: ‌این برنامه در 2 گروه اجرایی زیر نظر گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران فعالیت می کند که گروه اول به تهیه کنندگی میثم عبدی و اجرای امین قاضی و مجریان دیگری چون فاطمه تراب زاده که فرزین رنجبر، رضا ساکی و علی زرندوز به روی آنتن می رود.

وی عنوان کرد:‌ تیم دوم به تهیه کنندگی مهدی سلطانی و با اجرای وحید رونقی و دل آرام شکوهی به صورت یک هفته در میان از شبکه رادیویی تهران موج fm ردیف 94 پخش می شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سعیده نامداری و پدرم
۲۳:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام / من در ترافیک تهران به مسابقه گوش میدهم/ پرسش مخاطبان که معما است مرا در ترافیک به تفکر وا میدارد / واینجاست که شهروندان در تعامل با ازدحام و شلوغی از یادگیری باز نمی مانند / واین میشود برنامه ای طنز محور با چاشنی خوش علم و یادگیری/ خدا قوت
United States of America
نیما
۰۳:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
خوبه
آخرین اخبار