تلفات سنگین داعش در حمله کوبنده بالگردهای عراق در دو استان نینوا و صلاح الدین

وزارت دفاع عراق می گوید در حمله کوبنده هوایی بالگردهای ارتش عراق تروریست های داعش در دو استان نینوال و صلاح الدین تلفات سنگینی را متحمل شده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز:وزارت دفاع عراق روز شنبه اعلام کرد شماری زیادی از تروریست های داعش در جریان حمله هوایی ارتش در استان نینوا و صلاح الدین به هلاکت رسیده و شمار زیادی از تجهیزات آنان نیز منهدم شده است.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای گفت:با توجه به ادامه پیدا کردن عملیات امنیتی نیروهای ارتش عراق برای نابود کردن مخفیگاه تروریست های داعش، بالگردهای ارتش عراق حملات کوبنده ای را علیه تروریست ها در استان نینوا و صلاح الدین با استفاده از بالگردهای "ام آی 35" انجام داده اند.

این بیانیه می افزاید این حملات بر اساس اطلاعات دقیق انجام شد که در آن شمار زیادی از تروریست های داعش به هلاکت رسیده و تجهیزات آنان نیز منهدم شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: جنگنده ، عراق ، حمله ، هوایی ، داعش ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
این تروریستها نه به سنی ونه به شیعه رحم میکنند پس باید متحد (سنی وشیعه )باشیم ما سنی وشیعه را دوست داریم وباهم واحد هستیم یکی هستیم خدا نگهداری سنی وشیعه باشد. تا انشاا.. پیروزی حاصل شود بدست مسلمانان جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
بکشید این وحشی های تروریست را
آخرین اخبار