هفته گذشته کمپانی سامسونگ در کنفرانس اختصاصی خود از دو دستگاه تبلت جدید رونمایی کرد، محصولاتی که جز خانواده جدید گلکسی Tab S قرار می گیرند و به صفحه نمایش سوپر AMOLED مجهز شده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خانواده Tab S سامسونگ فعلا شامل دو مدل 8.4 و 10.5 اینچی می باشند و همانطور که گفته شد به صفحه نمایش سوپر آمولد مجهز شده اند، ضخامت 6.6 میلیمتری این تبلت ها گرچه به اندازه ی اکسپریا تبلت Z2 سونی  باریک نیست اما در مجموع کافی و حتی خوب به نظر می رسد. در بخش نرم افزاری نیز ویژگی های همچون برنامه ی PhotoGarden به جهت دریافت نسخه ی دیجیتال مجله های مختلف و ویژگی NetFlix که کمک به ارائه محتوی چندرسانه ای در رزولوشن qHD  می کند برروی این محصول قرار دارند.

 هر دو تبلت در رنگ های سفید و برنزی ملایم عرضه شده اند و  از تراکم پیکسلی 228 و 359 پیکسل در هر اینچ مربع برای نسخه ی های 10.5 و 8.4 اینچی برخوردارند، اما بارزترین ویژگی این تبلت ها صفحه نمایش سوپر آمولد آن ها می باشند که نهایت کیفیت را برای کاربران به ارمغان می آورد، همچنین تکنولوژی Adaptive Display موجود در این محصولات باعث می شود تا دستگاه به صورت خودکار میزان نور و اشباع تصویر را تنظیم کند. 

یکی دیگر از نکات بارز این محصولات توانایی پخش ویدیو تمام اچ دی به مدت 11 ساعت به طور مداوم است، که عمر بسیار خوب باتری را نشان می دهد، این میزان پخش محتوای اچ دی به لطف باتری 7900 میلی آمپری در نسخه ی 10.5 و 4900 میلی آمپری در نسخه ی 8.4 اینچی حاصل شده است، که ظرفیت آن ها با توجه به نازکی دستگاه ها قابل توجه است.

وزن این تبلت ها نیز به خوبی کاهش یافته است به طوری که نسخه ی 10.5 اینچی وای فای Tab S تنها 465 گرم و نسخه ی 8.4 اینچی 294 گرم وزن دارد، هر دوی این محصولات مانند دیگر دیوایس های عرضه شده در یکی دو سال اخیر توسط سامسونگ به دو مدل پردازنده مجهز شده اند، به طوری که نسخه ی LTE به چیپ 4 هسته ای اسنپ دراگون 800 با قدرت 2.3 گیگاهرتز و نسخه ی وای فای از چیپ هشت هسته ای اگزینوس 5 اوکتا ساخته ی خود سامسونگ بهره می برد، هر دو نسخه ی نیز به سه گیگابایت رم مجهز شده اند و در نسخه های 16 و 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از میکرو SD عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار