نمايشگاه عكسی در حوالي بينالود بر پا شد

نمايشگاه عكس "در حوالي بينالود" آثار "سيد علي حسينی" در نيشابور در معرض ديد عموم قرار گرفت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی انجمن سینمای جوان نمایشگاه عكس در حوالی بینالود آثار سید علی حسینی از اعضای كانون عكس انجمن همزمان با اعیاد مبارك شعبانیه از مورخه 23 خردادماه 30 خردادماه در نگارخانه كمال الملك شهرستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل 30 قطعه عكس 40*30 از طبیعت معماری و زندگی روستایی نیشابور می پردازد.

حمید رضا آتشی مسؤول نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق گفت: در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری از هنرمندان شهرستان در تمامی رشته ها و در تمام فصول سال، شاهد برپایی نمایشگاه عكس «پرسه در حوالی بینالود» آثار سید علی حسینی عكاس نیشابوری در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور هستیم.

آتشی اظهار كرد: سید علی حسینی عكاس نیشابوری با هدف معرفی این هنر به مشتاقان و ارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و بررسی آثار و هم اندیشی با عكاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا كرده است.

وی خاطر نشان كرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی سید علی حسینی است كه عكاسی را زیر نظر استادان خود مسعود سلیمانی سپهر و الهه عبداله آبادی در انجمن سینمای جوان آموزش دیده و دانش آموخته كارشناسی رشته گرافیك است.

آتشی در پایان گفت: نمایشگاه عكس «پرسه در حوالی بینالود» از 24 الی 29 خرداد 93 از ساعت 9 الی 12 صبح و 17 الی 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور جهت بازدید عموم علاقه مندان بر پا است.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار