مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبرداد:

ملکی شدن واحدهای "مسکن مهر" به شرکت‌های عمران پردیس ابلاغ شد/ پردیس اولین شهر ملکی شدن مسکن مهر

ولی‌پور گفت: ملکی شدن واحدهای مسکن مهر که از چندی پیش مطرح شده بود به شرکت عمران پردیس ابلاغ شد.

ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ملکی شدن واحدهای مسکونی مهر ابلاغ شد گفت: این موضوع در شرکت عمران شهرهای جدید مطرح شده بود که امروز به شرکت عمران پردیس ابلاغ شد.
 
وی در ادامه افزود: متقاضیانی که درخواست ملکی شدن واحدهای مسکن مهر 99 ساله را داشته باشند و  چند واحد مسکن مهر در یک قطعه زمین باشد امکان ملکی شدن ایحاد می شود.
 
ولی‌پور در ادامه به هزینه‌های ملکی شدن اشاره کرد و گفت: هزینه ملک بسته به مساحت خود توسط کارشناس سازمان قوه قضایی شناسایی می‌شود و با پرداخت هزینه از سوی مالک انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملکی شدن مسکن مهر 99 ساله به این صورت است که با قیمت کارشناسی، زمین هم به خود متقاضی واگذارمی شود ،افزود: با مجوز وزارت راه و شهرسازی  ودرخواست خود متقاضی انجام شد .

ولی پور در ادامه تصریح کرد: ،مسکن مهر ملکی و 99 ساله در پردیس از هم جدا شد است اما با مجوزی که از وزارت راه و شهرسازی خواهیم گرفت و با درخواست خود متقاضیان این پروژه ها  از 99 ساله به ملکی تبدیل و سپس احداث می شود.

 مدیرعامل پردیس در ادامه خاطر نشان کرد: پردیس اولین شهری خواهد بود که پس از اخذ مجوزهای لازم مسکن مهر 99ساله با پرداخت مبالغی از سوی متقاضیان این طرح به مسکن ملکی تبدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال اخذ مجوزهای لازم برای تبدیل 5هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر 99ساله پردیس به ملکی ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار