پیروانی: فرانسه با این برد مدعی قهرمانی شد/ امیدوارم ایران شگفتی‌ساز جام جهانی شود

کارشناس فوتبال ايران در خصوص برد سوییس مقابل اکوادور گفت: تیم سوییس مقتدرانه و به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کرد و به نظر می‌رسد کار سختی مقابل اکوادور پیش‌بینی‌ها را به هم زد.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افرود: به هر حال گل دقیقه 90 تیم سوییس را به عنوان مدعی در جدول گروه E نگه داشت.

وي در خصوص بازی فرانسه مقابل هندوراس عنوان کرد: از قبل قابل پیش‌بینی بود که بازی یک طرفه را شاهد باشیم. فرانسه در رنکینگ فیفا رتبه خوبی دارد و کیفیت بازیکنانش نسبت به هندوراس بهتر است. به هر حال فرانسه بهتر شروع کرد و توانست بازی را ببرد.
کریم بنزما و پولگا دیول هافبک تدافعی اين تيم ستارگان فرانسه بودند.

اين کارشناس فوتبال معتقد است: تیم هندوراس بعد از دریافت گل اول و 10 نفره شدن عملا بازی را از دست داد و دو گل دیگر هم دریافت کرد. به نظرم تیم فرانسه مستحق برد بود و این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند. بنزما بازیکن کلیدی رئال مادرید نشان داد که می‌تواند مدعی آقای گلی در جام جهانی باشد و فرانسه با این برد خودش به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرد.

وی با بيان اينکه "دیدیه دشان" سرمربی فرانسه در سال 1998 به عنوان بازیکن با اين تيم سابقه قهرماني جام جهاني را دارد،‌ گفت: فرانسه چهار سال پیش دچار اختلافاتدرون اردويي بود که با آمدن دشان توانست این تیم را متحول کند و با برنامه راهی جام جهانی شود.

وی در ادامه افزود: "سمیر نصری" بازیکن کلیدی تیم فرانسه در این تیم حاشیه ایجاد کرده بود و به همين دليل از اين تیم کنار گذاشته شد.
مهمترین مشکل فرانسه نبود فرانک ریبری است که قبل از بازی‌های جام جهانی مصدوم شد. به نظرم فرانسه بازیکن کلیدی‌اش را از دست داد.

گل به خودی شیرازه بوسنی را از هم پاشید

پیروانی در خصوص برد آرژانتین مقابل بوسنی گفت: تیم بوسنی و هرزگوین برای اولین بار در جام جهانی شرکت کرده است. این تیم می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانی باشد. بوسنی شرایط ایدهْ‌آلی دارد و بازی خوبی هم مقابل آرژانتین به نمايش گذاشت. به هر حال گل به خودی شیرازه این تیم را از هم پاشید.

وي افزود: تیم بوسنی بازی پایاپایی با آرژانتین داشت در حاليکه مهره‌های دو تیم قابل قیاس با یکدیگر نبودند. "آگوئرو" و "مسی" بازیکنان کلیدی آرژانتین هستند. "ادوین ژکو" هم تنها بازیکن شناخته شده تیم بوسنی است به هر حال بوسنی بازی خوبی مقابل آرژانتین انجام داد و یک تجربه گرانب‌ها به دست آورد.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم آرژانتین شرایطش در گروه F ویژه است. بازی با بوسنی سخت‌تر از دیدارمان با نیجریه است چرا که نیجریه بازی قدرتی انجام می‌دهد اما تیم بوسنی با برنامه و تکنیکی بازی می‌کند. به همين دليل تیم ملی مشکل کمتری مقابل نیجریه خواهد داشت.

وی در پایان يادآور شد: ارزیابی از بازی‌های جام جهانی تا به حال مثبت بوده است. بازی‌های جام جهانی از دور دوم جام کندتر مي شود چون تیم‌ها از توانایی‌هایی یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند. اما امسال بازی‌ها از دوره اول بسیار خوب و پر گل بوده است. به نظرم این جام، جام شگفتی‌هاست و امیدوارم ایران هم شگفتی ساز جام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار