باند سارقان پراید در شرق پایتخت متلاشی شد

افرادی که به شیوه "خم کردن کلاف درب پراید" اقدام به سرقت آن می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 11 صبح چند روز گذشته واحد گشت کلانتری 190 مجیدیه حین گشت زنی در خیابان کمالی به یک دستگاه خودروی پراید با 4 نفر راننده و سرنشین مشکوک شده و خودروی مذکور را متوقف می‌کنند.
 
ماموران پس از متوقف کردن خودرو به بازرسی آن پرداخته که موفق به کشف یک عدد گوشی موبایل، یک قبضه چاقو، یک عدد باطری، یک دستگاه لپ تاپ و تعدادی لوازم خودروی سرقتی می‌شوند.
 
به دنبال این موضوع به دلیل اینکه ماموران احتمال می‌دادند متهمان اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو و لوازم آن در محدوده شرق تهران باشند بلافاصله متهمان را جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال می‌دهتد.
 
در ادامه طی بررسی های صورت‌گرفته از متهمان مشخص می‌شود ، این افراد دارای سوابق متعدد سرقت بوده‌اند و تاکنون تعدادی دستگاه خودروی سواری پراید را در نقاط مختلف تهران به شیوه "خم کردن کلاف درب" سرقت کرده‌اند.
 
سرگرد مراد پیروندی رئیس کلانتری 190 مجیدیه با اعلام خبر انهدام باند بزرگ سرقت پراید در شرق پایتخت به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف و شناسایی دامنه فعالیت و سایر سرقت‌ها، در اختیار کارآگاهان در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سارق ، کشف ، خودرو ، مشکوک ، انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار