گردهمایی فیلم و عکس باعث کشف خلاقیت‌های فردی هنرجویان می‌شود

برگزاری گردهمایی فیلم و عکس باعث تبادل اطلاعات، کسب تجربه و کشف خلاقیت‌های فردی هنرجویان می‌شود.

فریدون محمودی سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان ملایر در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری هفته‌های فیلم و عکس بیان کرد: هدف از برگزاری هفته‌های فیلم و عکس کسب تجربه و در کنار هم بودن هنرمندان و تبادل اطلاعات و کشف خلاقیت‌های فردی آنها است.
 
وی اظهار داشت: گردهمایی فیلم و عکس یک عرصه جدید و خوب برای هنرجویان است که آثار آنها در یک مکان برای عموم مردم اکران می‌شود.
 
محمودی افزود: مهمترین ویژگی برگزاری این گردهمایی شور و شوقی است که برای اهالی هنر و هنرمندان ایجاد شده است.
 
سرپرست دفتر ملایر تصریح کرد: عکس‌های ارائه شده در نمایشگاه عکس مربوط به ماه اردیبهشت است که از روستای کی‌کله گرفته شده است از 350 قطعه عکس ارسال شده به این گردهمایی 42 قطعه عکس انتخاب و در معرض نمایش گذاشته شده‌اند.
 
وی ادامه داد: از افتتاحیه نمایشگاه عکس استقبال خوبی شده بود و هنرمندان یک شور و شوق خاصی داشتند و حضور آنها بسیار چشمگیر بود.
 
محمودی گفت: در کنار نمایشگاه عکس، جلسه کتاب "اتاق روشن" نوشته رولان بارت با موضوع عکاسی برگزار شد، همچنین در کارگاه آموزشی با حضور استاد مصطفی میرشاه‌ولد آثار هنرجویان در آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت که این کارگاه همه روز در ایام برگزاری این گردهمایی ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: اکران فیلم‌ها از ساعت 16 تا 20 در فرهنگسرای ارشاد در حال برگزاری است که هنرجویان و هنرمندان استقبال خوبی داشتند.
 
محمودی ضمن بیان این مطلب که کارگاه فیلم و عکس کارگاه بسیار موثری برای هنرجویان است، اظهار داشت: هفته فیلم و عکس ملایر تا فردا ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، عکس ، هنر ، شوق ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار