دنیس راس: در صورتی که مذاکرات هسته‌ای ایران شکست بخورد باید اسرائیل را برای حمله به ایران تجهیز کنیم

در حالی که مذاکرات هسته‌ای در جریان است، "دنیس راس" مشاور دولت‌های"جرج بوش" و "کلینتون" خواهان افزایش توان نظامی رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ یک دیپلمات اسبق آمریکایی در سخنانی خواهان افزایش توان نظامی رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران شد.
 
 "دنیس راس" مشاور"جرج بوش" و "کلینتون"، روسای جمهور سابق آمریکا از میل به افزایش توان نظامی رژیم صهیونیستی  در حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

بنابر گزارش پایگاه خبری"ورلد تریبیون"،دنیس راس  تاکید کرده است فروش تجهیزات پیشرفته نظامی را به ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران مد نظر قرار گیرد.

راس به کمیته شورای روابط خارجی سنای آمریکا گفت که در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای با ایران   باید به رژیم صهیونیستی  در زمینه به‌کارگیری گزینه نظامی اطمینان داده شود.

وی افزود:"باید با فروش تانکرهای سوخت رسانی بیشتر و بمب‌های بتن‌شکن ، اسرائیلی‌ها برای حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران  را تجهیز کنیم اگر احساس کردیم که ایران به تعهداتش در زمینه هسته‌ای عمل نکرده است، نباید دست اسرائیل را برای حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران بست."

وی همچنین گفت:"اگرچه دولت به عربستان، امارات متحده عربی و اسرائیل ‌درباره تعهد واشنگتن به آن‌ها در قبال ایران اطمینان داده است، اما این امر هنوز با واقعیت فاصله زیادی دارد"


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار