کرمانشاه/

مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه : توسعه اشتغال زندانیان با حمایت‌های قضایی ممکن است

مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه گفت: حمایت های قضایی لازمه توسعه اشتغال زایی زندانیان است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیرکل زندان های کرمانشاه با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت های اشتغال وحرفه آموزی به عنوان راهبرد اصلی سازمان زندان ها، ضرورت فراهم سازی زمینه اصلاح وتربیت مددجویان را تشریح کرد.

اسدبگی همچنین لزوم تقویت روحیه مددجویان برای پذیرش هنجارهای جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزش شغلی در رشته های مختلف همگام با ارائه سایر آموزش های فرهنگی با هدف کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان و نیز پیشگیری از تکرار جرم و بازگشت مجدد آنان به زندان است.

وی با بیان خلاصه ای از فعالیت های تولیدی و صنعتی در کارگاهها و مراکز وابسته به زندانهای استان، فضای موجود برای بکارگیری جمع کثیری از زندانیان را چنین توضیح داد: استمرار حمایت های قضایی در اعطاء مجوز رای کار به مددجویان حائز شرایط لازمه توسعه برنامه های اشتغال زایی برای زندانیان است.

همچنین معاون دادستان کرمانشاه نیز در این دیدار کاهش جمعیت کیفری و پیشگیری از وقوع جرم را رویکرد اصلی دستگاه قضایی خواند و لزوم اجرای مجازت های جایگزین حبس را مورد اشاره قرار داد.

علی اشرف کرمی که به همراه کارشناسان پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه در این نشست حضور یافته بود در ادامه تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ که در سال 93 مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته به عنوان دو مقوله اصلی جوامع بشری است و بهره مندی از مدیریت جهادی و استفاده بهینه از امکانات موجود زمینه دستیابی به اهداف متعالی را فراهم می سازد./ش/ن


برچسب ها: کرمانشاه ، زندان ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.