محلات عولاجان، هرندی و سیروس در تهران قدیم نوسازی می‌شود

قائم مقام و معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12، از نوسازی محلات عودلاجان، هرندی و سیروس در این منطقه خبر داد.

پیمان حسین محسنی قائم مقام و معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح نوسازی محلات عولاجان، هرندی و سیروس واقع در بافت قدیمی منطقه 12 در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور حفظ و هویت بافت تاریخی و قدیمی منطقه 12، افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، حفظ میراث فرهنگی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
حسین محسنی اظهار داشت: در این طرح شهرداری منطقه 12، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12، شهرداری نواحی منطقه 12 و معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری تهران مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نوسازی، مرمت و بازسازی محلات عودلاجان هرندی و سیروس در منطقه 12، برگزاری نشست‌های توجیهی و هم‌اندیشی بررسی نوسازی محلات تاریخی و قدیمی منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حسین محسنی خاطرنشان کرد: بهسازی، مرمت، بازسازی و نوسازی بازار بزرگ تهران، کف‌سازی و جداره‌سازی نماهای تاریخی و قدیمی منطقه 12، تشکیل کمیته تخصصی و فنی مرمت و بازسازی بافت تاریخی و قدیمی، اماکن تاریخی و خانه‌ها و گذرهای تاریخی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است./ذ
انتهای پیام/
برچسب ها: محلات ، سیروس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار