کتابخانه الکترونیک دریچه؛

مجموعه‌ای از کتاب‌های ماه مبارک رمضان + دانلود

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دریچه برای شما کاربران عزیز یک بسته کتاب الکترونیک مرتبط با این ماه را برای شما آماده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم را برای تمامی شما مسلمانان و روزه داران تبریک عرض کرده و یک بسته کتاب الکترونیک مرتبط با این ماه را برای شما آماده کرده‌ایم، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد.



قرآن کریم
قرآن کتاب دین اسلام و معجزه حضرت محمد(ص) می‌باشد. قرآن که از ریشهٔ قرء گرفته شده‌ است، در واژه به معنی جمع نمودن، فراهم آوردن و همچنین خواندن است در سوره علق به این معنی اشاره می‌شود. این کتاب در یک دورهٔ ۲۳ ساله از جانب خدا و از طریق جبرئیل بر حضرت محمد(ص)، فرو فرستاده شده‌ است. مجموع این فرو فرستاده‌ها به شکل کتابی گردآوری شده که قرآن نام دارد. قرآن دارای ۳۰ جزء و ۱۱۴ سوره می‌باشد.





حفظ سلامتی در روزه داری
کتاب حفظ سلامتی در روزه داری برای بهبودی سلامت و بهداشت در روزه داری است که بر پایه دارا بودن اطلاعات پیش زمینه‌ای در حوزه سلامت فردی و تغذیه‌ای می‌باشد. آشنایی با بعضی از مشکلات جسمی ناشی از روزه داری و نحوه رفع آنها با اقتباس از اطلاعات سایت‌های رسمی کشور، آشنایی با مواد مغذی مناسب وعده‌های افطار و سحر بخش‌هایی از این کتاب را تشکیل می‌دهند.





روزه از نظر قرآن کریم
در کتاب روزه از نظر قرآن آیاتی که در مورد این ماه مبارک نازل شده است را بیان می‌کند و به تشریح و تفسیر این آیات می‌پردازد. روزه گرفتن در اسلام به معنی عبادتی است که انسان برای انجام فرمان خدا از اذان صبح تا اذان مغرب تمام روزهای ماه مبارک رمضان از چیزهایی که روزه را باطل می‌کند خودداری می‌کند.





رمضان ماه فرصت‌ها
نوبت به معرفی کتاب رمضان ماه فرصت‌ها رسید، این کتاب گزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری درباره فضایل و اعمال ماه مبارک رمضان در سال‌های اخیر است، با مطالعه این کتاب می‌توان راه‌های شناخت سعادت و فضایل اخلاقی را از دیدگاه رهبری بررسی و درک کرد.









ضمن قبولی طاعات و عبادات شما کاربران عزیر در این ماه پر برکت
اعضای تحریریه دریچه را هم از دعاهای خیرتان بی نصیب نفرمائید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام،بسیار عالی و با ارزش، اجرتون با خدا.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ایوز
۰۸:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام. خیلی ممنون. ان‌شاءالله دست حق یارتان.
Iran (Islamic Republic of)
صلاح
۱۳:۰۲ ۱۳ تير ۱۳۹۳
با تشکر از شما زحمتکشان خدا خیرتان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۲ تير ۱۳۹۳
ممنون
آخرین اخبار