تیم بسکتبال پتروشیمی به تورنمت امارات می رود؛

پتروشیمی رسما باشگاه ورزشی شد

پتروشیمی بندرامام بعد از سال ها فعالیت تحت عنوان امور ورزش شرکت پتروشیمی، رسما به عنوان باشگاه ورزشی پروانه فعالیت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ براساس مقرراتی که در وزارت نفت وجود داشت تا پیش از این تیم های ورزشی پتروشیمی به صورت امور ورزش فعالیت می کردند اما چندی پیش با پی گیری از طریق وزارت ورزش و جوانان پروانه فعالیت باشگاه ورزشی پتروشیمی صادر شد.

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی با تایید این موضوع گفت: در جلسه ی دو روز قبل سازمان لیگ بسکتبال هم بحث این بود که بسیاری از تیم های حاضر در سوپرلیگ به صورت رسمی مجوز باشگاه ورزشی را ندارند. ما هم از زمان شروع به کار در سال گذشته به دنبال کارهای دریافت مجوز باشگاه بودیم که در مرحله اول پروانه فعالیت باشگاه ورزشی را گرفتیم و برای عنوان "فرهنگی ورزشی" هم باید از طریق وزارت ارشاد اقدام کنیم.

اعزام پتروشیمی به تورنمنت بسکتبال امارات

تیم بسکتبال پتروشیمی همچنین با توجه به انصراف مهرام از شرکت در تورنمنت امارات که شهریور ماه برگزار می شود بدون حضور بازیکنان ملی در این مسابقات شرکت می کند.

یاوری در این مورد هم تاکید کرد: هنوز دعوتنامه ای در این مورد دریافت نکرده ایم و شاید امکان تغییر دعوتنامه به اسم پتروشیمی وجود نداشته باشد اما به هر حال این تورنمنت فرصت خوبی برای آماده سازی پیش فصل است و با توجه به زمانی که دارد به عنوان اردو می تواند برای تیم ما مفید باشد. در زمان غیبت بازیکنان ملی هم می توان بازیکنانی را از تیم های دیگر قرض گرفت.

گفتنی است تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی برای فصل آینده سوپرلیگ حداکثر از دو ماه قبل از شروع فصل آغاز می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار