اردبيل/

مسوول دفتر وزارت امور خارجه در استان اردبیل معرفی شد

یزدان ملکان بعنوان مسوول جدید دفتر وزارت امورخارجه در استان اردبیل معرفی و از تلاش های آقای بهروز زارع میرزایی مسئول قبلی این دفتر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ یزدان ملکان برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کشورهای همسایه و همجوار را برای شناساندن و معرفی قابلیت ها و در نتیجه پیشرفت استان بسیار مهم ذکر کرد.

وی گفت: استان اردبیل با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و همجواری با جمهوری آذربایجان دارای موقعیت ممتاز گردشگری به ویژه در زمینه گردشگری سلامت می باشد و باید از این پتانسیل برای جذب گردشگران خارجی و تقویت اقتصاد استان نهایت استفاده را کرد.

مسوول دفتر وزارت امور خارجه در استان اردبیل افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت های متنوعی در زمینه های تولید و صادرات محصولات کشاورزی به ویژه صادرات گیاهان دارویی و دیگر تولیدات صنعتی است.

ملکان انجام امور کنسولی هموطنان از جمله تایید اسناد و پیگیری مشکلات آنان، جذب سرمایه های خارجی در پروژهای استانی، گسترش و تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر یک از استان ها با دیگر کشورها و جذب گردشگر خارجی را از جمله برنامه های دفاتر نمایندگی های وزارت امور خارجه در استان ها ذکر کرد/س.



برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، مسوول ، دفتر ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.