"کوین فیگ": "مرد مورچه‌ای" بر اساس آنچه "ادگار رایت" خلق کرده، خواهد بود

"کوین فیگ" رئیس کمپانی مارول درباره‌ی پروژه‌های بحث برانگیز این کمپانی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از درپ؛ "کوین فیگ" رئیس کمپانی مارول در مراسم "سینه یوروپ" که در شهر بارسلونا برگزار شد درباره پروژه‌های بعدی کمپانی مارول و مخصوصاً فیلم بحث برانگیز "مرد مورچه ای" و "دکتر استرنج" صحبت کرد.

بعد از اینکه "ادگار رایت" صندلی کارگردانی "مرد مورچه‌ای" را ترک کرد، بحث‌هایی پیش آمد. این موضوع در حالی اتفاق افتاد که "رایت" و "فیگ" (مارول) سال‌هاس روی پروژه‌ی "مرد مورچه‌ای" کار می کنند اما طرفین نتولنستند بر روی فیلمنامه‌ی فیلم به توافق برسند، گرچه "فیگ" می‌گوید آنچه که "رایت" با "جو کورنیش" نوشته، باقی خواهد ماند، اما "آدام مک‌کی" قرار است دستی به سر و روی فیلمنامه بکشد و "پیتون رید" بر صندلی کارگردانی "رایت تکیه خواهد زد.

"فیگ" به طرفداران و خبرنگاران اطمینان داد که هفدهم جولای 2015 "مرد مورچه‌ای" اکران خواهد شد.

وی افزود: آگوست فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم. "ادگار رایت" را سال‌هاست می‌شناسم و او پیش‌نویس فیلمنامه را با "جو کورنیش" نوشته است ... بیشتذ فیلم بر اساس پیش‌نویسی است که "ادگار" ارائه کرده اما "پیتون رید" را جایگزین او شده. "آدام مک‌کی" نویسنده‌ی ماهری است فقط روی بخش‌هایی از فیلمنامه کار می کند و بهترین نسخه‌ی "مرد مورچه ای" را خواهیم ساخت.

"فیگ" درباره‌ی "دکتر استرنج" که سال‌هاست بر روی این پروژه کار می‌شود گفت: فیلم "دکتر استرنج" بسیار مهم است، چون شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

به دنبال نویسنده‌ای هستیم تا پیش‌نویسی از فیلمنامه ارائه دهد و فکر می‌کنم یکی دو ماه آینده نویسنده را استخدام کنیم و بعد از آن بازیگران را معرفی کنیم و همچنین سال آینده این فیلم کلید بخورد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.