سرور قهرمانان بازی آنلاین عصرپادشاهان 14 تیر به رقابت می‌پردازند

پس از برگزاری 20 سرور اول بازی عصرپادشاهان و مشخص شدن قهرمانان این سرورها، قرار است در یک نبرد بسیار حساس تمامی قهرمانان 20 سرور، در نخستین سرور قهرمانان در کنار یکدیگر به رقابت پردازند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پس از برگزاری 20 سرور اول بازی عصرپادشاهان و مشخص شدن قهرمانان این سرورها، قرار است در یک نبرد بسیار حساس تمامی قهرمانان 20 سرور، در نخستین سرور قهرمانان در کنار یکدیگر به رقابت پردازند. این سرور مهیج از  14 تیرماه 1393 در یک نبرد 45 روزه و با قابلیت های متمایز راه اندازی خواهد شد.

سرور قهرمانان بعد از گذشت هر 20 دوره از بازی، برگزار می‌شود و از هر سرور حدود 450 نفر از قهرمانان به این سرور دعوت می شوند تا یک نبرد سنگین و جذاب، بین برترین بازیکنان انجام شود.

بر اساس اعلام دست اندرکاران  بازی عصر پادشاهان ، علاوه بر جوایز ارزنده‌ای که برای این سرور در نظر گرفته شده است، قهرمانان دعوت شده می توانند در یک نبرد واقعی و نفس گیر در کنار یکدیگر هوش و ذکاوت خود را محک زده و با پیروزی و راهیابی به مرحله بعد به عنوان نماینده ایران در نبرد بین‌المللی عصرپادشاهان که بین قهرمانان کشورهای مختلف برگزار خواهدشد، شرکت کنند.

بر این اساس ، از 12 آذر 1390 بعنوان تاریخ شروع اولین سرور عصرپادشاهان، تا کنون 27 سرور از بازی برگزار شده و آمار مخاطبین از مرز 800 هزار بازیکن گذشته است. عصرپادشاهان اکنون پرمخاطب‌ترین بازی ایرانی محسوب می‌شود.
 
همچنین، عصرپادشاهان اکنون به زبان های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، آلمانی و روسی ترجمه شده  و تا کنون 17 سرور بین المللی به زبان های مختلف از بازی منتشر شده است.

استودیو بازی سازی توسعه سامان در جهت گسترش دامنه مخاطبین ، بازی عصرپادشاهان را به صورت یک Mobile Game برای پلتفرم های Android و IOS به صورت Native تولید کرده که به زودی انتشار KingsEra Mobile به صورت بین‌المللی و به 7 زبان آغاز خواهد شد.


بازی رایانه ای عصرپادشاهان تنها محصول نرم افزاری تولید ایران و تنها بازی ایرانی است که  اکنون در بیش از 17 کشور دنیا از جمله ایران، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا، سنگاپور، مالزی، اندونزی، ایتالیا، آلمان، روسیه، امارات ، کویت ،قطر،عربستان ، عمان و عراق دارای مخاطبین فعال بوده و آمار بازیکن عصرپادشاهان محدود به این کشورها نیست.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.