اقتدار کافي، اشراف اطلاعاتي و آمادگي کامل در مرزها وجود دارد

فرمانده نيروي انتظامي، با اشاره به اينکه از اقتدار کافي، اشراف اطلاعاتي و آمادگي کامل در مرزها برخورداريم، گفت: سناريوهايي همانند آنچه که در عراق، سوريه و افغانستان اتفاق افتاده هرگز براي کشور ما متصور نيست.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار دکتر «اسماعيلي احمدي مقدم»، امروز در يکصد و بيست وهشتمين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: در بعضي نقاط که پرمخاطره تر هستند و نياز به احداث داشتند عزيزان سپاه در آن مناطق مستقر مي باشند که در بخش جنوب شرقي و شمال غربي کشور هوشياري کافي وجود دارد.
 
وي افزود: علاوه براين در ماههاي اخير نيز تقويت هاي نسبي در مرز صورت گرفته و روند بستن مرز نيز سرعت پيدا کرده است و در مجموع وضعيت امنيت مطلوب است و مرزها در کنترل مي باشند.
 
فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سوال خبرنگاري که آيا خطري کشور را تهديد مي کند، تصريح کرد: اگر منظورتان تجاوز بيروني همانند آنچه که در عراق ، افغانستان و سوريه اتفاق افتاده بايد بگويم که ما از اقتدار کافي ، اشراف اطلاعاتي و آمادگي کامل در مرزها برخورداريم و چنين سناريوهايي هرگز متصور نيست اما اگر منظورتان اين است که قاچاق انسان، مواد مخدر و تردد غيرمجاز مسدود شده است نمي توان ادعا کرد در برابر اين تهديدات، مرزهاي ما صدر درصد بسته و در کنترل مي باشند اما وضعيت نسبت به گذشته بسيار بهبود يافته است.
 
احمدي مقدم يادآور شد: با گام هايي که برداشته شده است مي توان گفت در آينده نزديک، کنترل مطلوب تري برروي مرزها خواهيم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار