تبریز/

انتقال آب به بستر مهرانه‌رود اجرا می‌شود

شهردار تبریز گفت: به زودی پروژه انتقال آب به بستر مهرانه رود اجرا می‌شود که با جاری شدن آب در بستر مهرانه‌رود زیبایی منظر شهری تبریز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان افزود: ورود غیرقانونی بازیافتکنندگان غیرمجاز به حریم زبالهگاه قدیم تبریز در طول سه ماه گذشته، موجب ایجاد آتشسوزی در این محل شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز با اجرای پروژههای زیست محیطی مانند بزرگترین مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری کشور و مدرنترین تصفیهخانه شیرابه پسماندهای شهری کشور گام بلندی در رفع آلودگی محیط شهری و تأمین امنیت سلامت شهروندان برداشته است.

وی افزود: اهداف ترسیم شده در طرح جامع مدیریت پسماندهای شهری تبریز نیازمند همکاری و همیاری تمام دستگاههای اجرایی است.

شهردار تبریز با اشاره به مشکلات آلایندگی آجی چای و تهدید سلامت شهروندان تبریزی اظهار داشت: شهرداری آمادگی کامل دارد تا برای حفظ سلامت شهروندان و بهداشت محیط شهری، رأساً وارد عمل شده و نسبت به رفع معضلات موجود اقدام کند.

وی افزود: به زودی پروژه انتقال آب به بستر مهرانه رود اجرا میشود که با جاری شدن آب در بستر مهرانهرود زیبایی منظر شهری تبریز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به آلایندگی یکی از کارخانجات صنعتی گفت: شهرداری تبریز آماده است تا با تأمین زمین مورد نیاز طرح انتقال واحدهای صنعتی آلاینده را عملیاتی کند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انتقال ، آب ، بستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.