اصفهان/

عضویت رایگان انجمن های اقتصادی در اتاق بازرگانی

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: کمیته تشکل های اقتصادی تشکیل شده تا با عضویت تمام تشکل ها در اتاق، امکان پیگیری مطالبات آنها را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛سیدعبدالوهاب سهل آبادی در جلسه کمیته تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان اصفهان 120 انجمن عضو دارد، گفت: تشکل ها در استانی مانند اصفهان که اولین استان صنعتی کشور است، می توانند جایگاه بالایی داشته باشند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اعلام اینکه عضویت تمام تشکل های اقتصادی استان مانند انجمن هایی که زیرمجموعه خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون کارفرمایان، و اتحادیه های تعاونی اتاق تعاون، اتحادیه های صنفی و ... در کمیته تشکل ها پیگیری می شود، گفت: این انجمن ها به طور رایگان عضو اتاق می شوند و موظفند تمام اعضای خود را به عضویت اتاق دربیاورند.

سهل آبادی عنوان کرد: برای تحقق این امر مجوز ثبت شرکت ها را در چند ماه برای تمام انجمن های خانه گرفتیم.

در ادامه بهرام رجبی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کانون کارفرمایان استان این اقدام را عاملی برای عضویت بیشتر و راحت تر واحدهای اقتصادی در اتاق بازرگانی دانست.

در ادامه رییس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تعداد تشکل های صنفی کارفرمایی دارای اعتبار در اداره کار را 109 عدد ذکر کرد و افزود: با توجه به سیاست هایی که توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده است، ترویج و توسعه تشکل ها در دستور کار است.

علیرضا یگانه اعلام کرد: اگر 10 کارفرما با شخصیت های حقیقی یا حقوقی تقاضای تشکیل تشکل بدهند آن تشکل ایجاد می شود و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نداریم. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.