بهترین های ایران در برابر آرژانتین از نگاه گل

سایت گل با ارزیابی عملکرد بازیکنان دو تیم ایران و آرژانتین، و "علیرضا حقیقی" و "سرخیو رومرو" دروازه بانان دو تیم را به عنوان بهترین های این مسابقه معرفی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛‌ این سایت خبری –تحلیلی که با درج ستاره در کنار نام بازیکنان آنها را رتبه بندی می کند در کنار نام علیرضا حقیقی 4 ستاره درج شده و از عملکرد عالی او در مهار ضربات "ایگواین" و "آگرو" تمجید شده است.

از نظر گل پس از "حقیقی" ، "رضا قوچان نژاد" و "اشکان دژآگه"  بهترین های ایران بودند و گل در کنار نام آنها سه و نیم ستاره ثبت کرده است.

گل در کنار نام دژاگه به ناکامی او در دیدار برابر نیجریه اشاره کرده و نوشته با وجود آن که از مهاجم فولام انتظار بیشتری می رفت او در برابر نیجریه نا امید کننده بود . اگر چه در بازی برابر آرژانتین توپ را خیلی در فضای بازی نمی دید اما ضربات شروع مجدد او عالی بود.

در کنار نام قوچان نژاد هم نوشته شده به دنبال یک بازی بی هدف در برابر نیجریه عملکرد او در این دیدار بسیار امیدوار کننده بود.او بارها فرناندز را به زحمت انداخت.

"مهرداد پولادی"، "آندرانیک تیموریان"، "سید جلال حسینی" و "امیر حسین صادقی" هم از کارشناسان سایت گل سه ستاره دریافت کردند. 

"پژمان منتظری"،"مسعود شجاعی" و "جواد نکونام" از سایت گل نمره متوسط (2.5 ستاره) دریافت کردند.

از نظر این سایت، در تیم آرژانتین نیز پس از "رومرو" بهترین بازیکن "لیونل مسی" بود که گل به او سه و نیم ستاره داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار