هنرمندان سینما، داوطلبان مبارزه با داعش

داریوش ارجمند، امین زندگانی، ابراهیم حاتمی‌کیا، اشکان خطیبی و .... در همایش "دفاع از حریم تشیع" حاضر می‌شوند تا به صف حامیان مبارزه با داعش بپیوندند.

آیدین عزیزی مدیرعامل کانون خدمات رفاهی هنرمندان در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات اخیر داعش که توسط تکفیری‌ها صورت گرفته، کانون خدمات رفاهی هنرمندان تصمیم‌ به برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان "دفاع از حریم تشیع" دارد.

وی گفت: این برنامه با همکاری بسیار جدی خانه هنرمندان ایران صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این ارتباط هنرمندان و بازیگران و کارگردانان مطرح سینمای ایران از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا و نیز داریوش ارجمند ، مهدی امینی‌خواه ، امین زندگانی، اشکان خطیبی و ... حضور خواهند داشت.

مدیرعامل کانون خدمات رفاهی هنرمندان گفت: البته در کنار حضور سینماگران و کارگردانان هنرمندان موسیقی نیز حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: مدیرعامل خانه هنرمندان ایران مجید سرهنگی ضمن پذیرفتن با پیشنهاد برگزاری این برنامه در خانه هنرمندان ایران اعلام کرد که هر نوع همکاری را در جهت برگزاری این برنامه خواهد داشت و البته تعدادی از هنرمندان، نیز از سوی خانه هنرمندان ایران دعوت خواهند شد.

عزیزی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این تجمع وزیر ورزش و یا یکی از فرماندگان سپاه محمد رسول‌الله حضور  خواهد داشت.

وی درباره برگزاری زمان این تجمع نیز گفت: روز شنبه هفتم تیر ماه تجمع اعتراضی به هنرمندان در دفاع از حریم تشیع در خانه هنرمندان ایران صورت می‌گیرد.

گفتنی است: همایش بزرگ هنرمندان مدافع صلح اسلامی روز شنبه هفتم تیرماه از ساعت 18 الی 21 در خانه هنرمندان سالن استاد شهناز برگزار خواهد شد.

امین دارابی دبیر اجرایی کانون خدمات رفاهی هنرمندان و همایش در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش به همت کانون خدمات رفاهی هنرمندان و مساعدت و همکاری خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

 دارابی هم‌چنین افزود: آیدین عزیزی مدیرعامل و افشین فکوری مدیر هنری کانون خدمات رفاهی هنرمندان در این برنامه، معصومه عابدینی را به عنوان مجری همایش گزینش کرده‌اند.

دارابی خاطرنشان کرد: از هنرمندان عزیز کشور در تمامی عرصه‌ها دعوت به عمل می‌آید، عده‌ای از بازیگران دعوت شده‌اند که در صورتی که روز همایش در حال فیلمبرداری نباشند، دعوت را پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: در تمام عرصه‌های هنری از عکاس، نویسنده، شاعر، هنرمندان عرصه موسیقی هم دعوت به عمل آمده چون هنرمند با آثار خود می‌تواند حافظ و مدافع ارزش‌ها و آرمان‌ها و مذهب و دین باشد و دفاع فقط با اسلحه و در میدان جنگ نیست.

دبیر اجرایی همایش هم‌چنین عنوان کرد: یک سری دعوت ها غیررسمی و تلفنی بوده و بخش دیگر رسمی و با کارت دعوت، چون از اساتید بزرگ هنری کشور نیز دعوت  شده است.

دارابی در پایان گفت: برای حضور جمعی از مسئولان کشور تدارک دیده‌ایم که در صورت عدم تداخل با برنامه‌های داخلی نهاد و سازمان خود، قبول دعوت خواهند کرد که از این مسئولان می‌توان به علی جنتی وزیر ارشاد، حجت‌‌اله ایوبی رئیس سازمان سینما اشاره کرد و آقای محمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز حضورشان را در این مراسم قطعی اعلام کرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سلاح تبلیغ و هنر ، هم در میدانهای جنگ موثر است. یادمان نرود که دشمنان اسلام و ایران هزینه های سنگینی در زمینه هنری و تبلیغی دارند که باید مثل اونها مقابله کرد.
Switzerland
samira
۰۱:۱۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
درود بر این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اقدام‌شایسته‌ای‌است‌‌واینگونه‌هزینه‌ها‌هم‌لازم‌است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۳
خدا همه رو از شر فنته های آخرالزمان در امان نگه بداره...

(-:
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۸:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۳
سلام. بله، در یک فصل خوش آب و هوا برای تفریح و خرید به بغداد خواهندرفت. عده ای ازاین هنرمندان متعهد! برای تشویق تیم ملی ایران دربرزیل شرف حضوردارند. چه تشویقی هم کردند!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
بهتر نیست هزینه ای که واسه اینجور همایشها میکنن پولشو بفرستن عراق برای کمک به مایحتاج اون آوارگان عراقی .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اینا بیشتر مرد حرف و همایش هستن تا عمل
آخرین اخبار