در جلسه امروز شورای صنفی نمایش؛

اعلام جزئیات طرح ویژه ماه رمضان از زبان سخنگوی شورای صنفی

جزئیات طرح ویژه ماه رمضان و فروش بلیت نیم بهاء در این ایام در جلسه شورای صنفی نمایش مشخص شد.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه امروز شورای صنفی نمایش و اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماها گفت: در جلسه امروز مقرر شد سینماها در ماه مبارک رمضان و پس از افطار بلیت نیم بهاء به فروش برسانند و بعد از سانس‌های موظف به علت تنوع فیلم، سینماها می‌توانند با عقد قرارداد و اخذ حواله فیلم، فیلم‌های دیگری را اکران کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد: امسال طرح «اذان تا اذان» که در سال‌های قبل اجرا می‌شد را نخواهیم داشت و به جای آن از اول ماه میارک رمضان طرح ویژه ماه رمضان اجرا می‌شود که در این طرح سینما 6 سئانس موظفی دارند و پس از آن به دلخواه خود می‌توانند فیلم‌هایی خارج از گردونه اکران را به شرط ارائه پروانه نمایش و حواله اکران نمایش دهند. 

وی افزود: قرارداد فیلم سینمایی "برف" ساخته مهدی رحمانی از چهارم تیرماه بعد از فیلم سینمایی "پنج ستارهگ به سرگروهی سینما آفریقا به ثبت رسید.

فرجی اظهار داشت: همچنین فیلم سینمایی "ردکارپت" به کارگردانی رضا عطاران نیز به جای فیلم سینمایی "متروپل" از چهارم تیرماه به سرگروهی سینما قدس اکران خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/اق
برچسب ها: سینما ، اکران ، رمضان ، بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.