عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مسائل پروازی در فضای تعاملی حل‌ و‌ فصل شود

کریمیان گفت: کمبود پروازی و مسائل مربوط به شرکت‌های هواپیمایی باید در یک فضای تعاملی مرتفع شود.

امید کریمیان، نماینده مردم کردستان، مریوان و سروآباد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه استانداری و نمایندگان استان کردستان همکاری‌های لازم را با شرکت‌های هواپیمایی به‌منظور برقراری پرواز در فرودگاه سنندج داشته‌اند، گفت: با توجه به نیاز تسهیلاتی برخی از شرکت‌های هواپیمایی که به نشست و برخاست در فرودگاه سنندج مشغول بودند از سوی استانداری اقدامات لازم صورت گرفت اما باز هم این شرکت‌ها برای افزایش پرواز به این فرودگاه کم کاری می‌کنند.

وی ادامه داد: فرودگاه سنندج از نظر تجهیزات و امکانات مورد نیاز در حد استاندارد قرار دارد و مشکلی در برقراری پرواز نیست اما با این حال ما شاهد کاهش پروازی در این فرودگاه هستیم.

کریمیان اضافه کرد: به عقیده من در هر پرواز فرودگاه سنندج صندلی خالی وجود ندارد حال با توجه به افزایش تقاضای مردم باید فکر و چاره‌یی به افزایش پروازها در این فرودگاه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استان‌های همجوار ما هیچکدام با تعداد پرواز و افزایش آن مشکلی ندارند اما برای استانی با این وسعت و تقاضا برای پرواز همچنان ما شاهد کاهش پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی باید در یک فضای تعاملی به بحث و بررسی به منظور افزایش پروازها پرداخته و کمبودها را با برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های مدون جبران کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسائل ، پروازی ، فضا ، تعامل ، کمبود ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار