"همه چیز آنجاست" داستانی ساده و خانوادگی دارد

"همه چيز آنجاست" به كارگرداني "مسعود شاه محمدي" داستاني ساده و خانوادگي با نگاه اجتماعي دارد.

محمد عمرانی بازیگر در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص بازي در سريال "همه چیز آنجاست" گفت:سریال "همه چیز آنجاست" به تهیه کنندگی داوود هاشمی از 23 خرداد ماه کلید خورده این سریال داستانی ساده و خانوادگی دارد اما نمی توان نگاه اجتماعی را هم از آن جدا کرد.

محمد عمرانی بازیگر نقش محسن در سریال "همه چیز آنجاست" درباره نقش خود توضیح داد: من نقش پدر خانواده را در این سریال بازی می کنم. قصه با ماجراهای این خانواده شروع می شود. پسر بزرگ محسن، مهدی نام دارد و بسیاری از داستان های کوچک و فرعی نیز توسط او در داستان اصلی وارد می شود.

وی افزود: تعداد قسمت های این سریال زیاد است. بنابراین برای کشش قصه و ایجاد جذابیت در آن لازم است داستان ها و قصه های فرعی و حاشیه ای به کار اضافه شوند. 

بازیگر سریال "راستش را بگو" با تاکید بر اشاره داستان "همه چیز آنجاست" به آداب و سنن قدیمی بیان داشت: مهدی و والدین او افرادی معتقد و پایبند به آداب و سنن ایرانی و مذهبی شان هستند. خود مهدی نیز گرچه از نسل جدید است، اما به فرهنگ سنتی علاقه زیادی دارد. ضمن این که پدربزرگ و مادربزرگ او نیز در قید حیات هستند و بخشی از داستان به دلیل تعامل کاراکترها با آنها، بیننده را به فضای قدیمی و نوستالوژیک هم می برد.

وی در پاسخ به این سوال که همه چیز آنجاست یک مجموعه خانوادگی است یا اجتماعی ادامه داد: این سریال داستانی ساده و خانوادگی دارد اما نمی توان نگاه اجتماعی را هم از آن جدا کرد. چراکه بسیاری از مسائل ما در خانواده متاثر از مسائل اجتماعی است. به نظرم داستان به ریشه یابی تاثیرات مسائل اجتماعی بر فضای خانواده می پردازد و برعکس آن را هم بررسی می کند.

گفتنی است سریال "همه چیز آنجاست" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار