جنایات هولناک تکفیری‌های وهابی مدعی اجرای احکام الهی

اقدامات غیرانسانی تروریست‌های تکفیری نشان‌دهنده اندیشه جنایتکارانه و الهام گرفتن آنها از شیوه‌های جنایتکارانه صدام معدوم است که صدها هزار عراقی بیگناه را قتل‌عام کرد و جنگ خانمان‌سوز و وحشیانه‌ای را علیه ملت مقاوم ایران به راه انداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هنوز ساعاتی از ورود تروریستهای تکفیری به شهر موصل با همدستی بعثی های صدامی و متاسفانه برخی فریب خوردگان نگذشته بود که شادی معدود افراد فریب خورده در موصل وتکریت به غصه و غم تبدیل شد، چرا که  عملیات کشتار بیگناهان به بهانه های واهی در موصل و تکریت شروع شد، این در حالی بود که اختلافات قاتلان درباره مواد به سرقت رفته از ملت عراق بروز یافت.

وزارت حقوق بشر عراق از سازمان های بین المللی مسئول رسیدگی به حقوق زنان خواسته است تدابیری را برای جلوگیری از تعرض به زنان اتخاذ کند که باندهای تروریستی داعش مرتکب آن می شوند.

حسین الزهیری معاون وزارت حقوق بشر عراق گفته است عملیات تجاوز و کشتار و اقدامات ظالمانه باندهای داعش علیه زنان در شهر موصل، تعرض آشکار به نوامیس به شمار می رود.

سازمان های بین المللی مسئول رسیدگی به حقوق زنان باید در محکومیت این اقدامات در سطح بین المللی و به شکل گروهی ازطریق بازخواست کشورهای حامی باندهای داعش و تحریم تجاری و اقتصادی آنها نقش ایفا کنند، تروریستهای داعش با اقدامات تجاوزکارانه خود تمام خطوط قرمز را در سایه سکوت بین المللی زیر پا گذاشته اند.

وی از سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب خواسته است نقش و موضع یکپارچه ای در برابر اقدامات غیر  انسانی تروریستهای تکفیری اتخاذ کنند، به ویژه اینکه عراق یک سرزمین عشایری است و ادامه تعرض به زنان به این شکل تبعاتی همچون انتقام جویی و مشکلات اجتماعی و روحی خواهد داشت . لزوم تدابیر قاطع و سخت علیه تروریستهای داعش از جمله خواسته های دولت عراق اعلام شده است.

کمیساریای عالی حقوق بشر نیز جنایات داعش علیه زنان در شهر موصل را محکوم کرده است.دیده بان حقوق بشر هم از جنایات هولناک تروریستهای تکفیری سخن گفته است و اینکه آنها شیوه های کشتار انسانها را به کودکان آموزش می دهند.

تروریستهای داعش با زنان عراقی در موصل همانند کنیزان غیر مسلمان رفتار می کنند.جنایاتی که داعش و گروههای تروریستی همدست آن در استانهای عراق به ویژه در نینوی مرتکب می شوند، به مثابه نسل کشی است به ویژه اینکه تروریستهای داعش به صراحت بر پیگرد و کشتار نیروهای ارتش و پلیس تاکید کرده اند.

الخفاجی گفته است از طریق یکی از نمایندگان خبرهایی به ما رسیده است مبنی بر تجاوز به 14 زن در شهر موصل، گروههای تروریستی، زنان را به مثابه کنیزانی می دانند که در جنگ نصیبشان شده است.

هتک حرمت نوامیس ملت عراق

خالد الاسدی از اعضای ائتلاف دولت قانون در گفتگو با الفرات از تجاوز دسته جمعی تروریستهای داعش به شماری از دختران شهر موصل خبر داده است.

الاسدی گفت شیوه های فکری و فرهنگی برخی افراد بسیار افراطی و به حد جنون می رسد و بازتولید این افکارافراطی از طریق باندهای تکفیری صورت می گیرد که افکار افراطی آنها به دین ساختگی تبدیل شده است که کاملا با شیوه های معروف در مذاهب اسلامی تعارض دارد، تکفیریهای افراطی دیدگاه کاملا متفاوتی درباره دین و همزیستی دارند و هر کس به رفتار و شیوه و دیدگاه آنها نزدیک نباشد، از نظر آنها کافر قلمداد می شود، وهابیون از این نظر به داعشی ها بسیار نزدیک هستند.

با تکیه بر چنین افکار افراطی و انحرافی تکفیری است که اعضای باند داعش مرتکب جنایات وحشیانه ای علیه ارزشهای انسانی و تمدنی و جامعه عراق به ویژه در موصل می شوند.

نکته تاسف بار  این است که تروریستهای داعش هنگام ارتکاب اقدامات غیر اخلاقی موسوم به جهاد نکاح برای مشروع جلوه دادن آن تلاش می کنند، به عنوان مثال هنگامی که شماری از تروریستها به گروهی از دختران در موصل تجاوز کردند، با اعتراض مردم و عشایر روبرو شدند که این وضع تروریستها را مجبور کرد فردی را که والی می خوانند، حاضر کنند تا مشکل آنها را حل کرده و این جنایت غیر اخلاقی را مشروع جلوه دهد و البته به خاطر اینکه مجهز به انواع سلاحها هستند، هیچ کس جرات مخالفت با اقدامات غیراخلاقی آنها را ندارد.

سازمان دیده بان حقوق بشر هم تاکید کرده بود زنان استان نینوی با خطر غرایز جنسی تروریستهای داعش روبرو هستند، این خطر را بیانیه های این گروهک موسوم به سند شهر مورد تاکید قرار می دهد که دربرگیرنده تصمیمات و دستوراتی است که حقوق و آزادیهای فردی را به صراحت نقض می کند.

داعش تروریستی، بدعتی به نام جهاد نکاح را ترویج کرده است که البته این بدعت ابتدا در سوریه به راه افتاد و مبلغان وهابی همچون العریفی نقش زیادی در ترویج آن و  توصیه زنان و دختران عرب به  ارتکاب فحشا با تروریستهای تکفیری تحت دروغ بزرگ موسوم به جهاد نکاح داشته اند.

خودکشی چهار زن در پی تعرض تروریستهای تکفیری و هتک حرمت آنها یکی دیگر از جنایات مدعیان تشکیل دولت اسلامی در عراق و شام است.
یک نشریه غربی هم از اقدام تروریستهای تکفیری در جستجوی خانه به خانه مردم بیجی برای یافتن دختران مجرد با هدف وادار کردن آنها به پذیرش بدعت شرم آوری به نام جهاد نکاح هستند که تروریستهای تکفیری با تکیه بر مبلغان وهابی به فحشا و زنا به نام جهاد ادعایی خود مشروعیت می بخشند.

این رسانه غربی به نقل از یکی از ساکنان بیجی گفته است تروریستهای تکفیری می گویند بسیاری از آنها که نام مجاهد را بر خود می گذارند، ازدواج نکرده اند و زن می خواهند.

عراق از کشورهای حامی تروریستها شکایت می کند

دولت عراق با اشاره به تصمیم خود برای شکایت از دولتهای حامی تروریستها بر اهمیت ثبت و مستندسازی جرایم داعش تاکید کرد.سلسله جنایات و نقض حقوق بشر از سوی داعش با توجه به سند اخیر تروریستها با عملیات کشتار مردم و نیروهای مسلح و تجاوز و تعدی به شهروندان اقلیتهای مذهبی و تخریب کلیساها و مراقد و کشتار علمای دینی و مثله کردن اجساد و تجاوز به زنان که سبب کوچ مردم به استانهای دیگر از ترس کشتار و به خاطر شرایط دشوار انسانی همراه بوده است.

محمد شیاع السودانی وزیر حقوق بشر عراق گفته است وزارت حقوق بشر جنایات داعش را به منظور مطلع کردن جامعه جهانی از آن ثبت و مستند کرده است تا در نشست ویژه شورای حقوق بشر در ماه اکتبر ارائه شود که با هدف بررسی وضعیت حقوق بشر عراق برگزار می شود.

وی هشدار داد حمایت برخی کشورها از گروههای تروریستی برای تحمیل اراده خود بر کشورهای دیگر منطقه، علت گسترش خطر این گروهها است و عراق بر ضرورت اقدامات قانونی علیه این کشورها تاکید دارد.

السودانی از برخی رسانه ها انتقاد کرد که اقدامات داعش و بازمانده های صدامی را انتفاضه مردمی قلمداد کرده و جنایاتی را که آنها مرتکب می شوند، نادیده می گیرند.

تروریستهای داعش به اقلیتهای مذهبی هم رحم نمی کنند در این زمینه علی بیات عضو تجمع عشایر موصل از اعدام چهار زن مسیحی به بهانه تخلف از دستورات تروریستها خبر داده بود.

نیتهای شرور باندهای داعش پس از اعلام سند موصل از سوی آنها ظاهر شد که وسایل و شیوه های جنایتکارانه ای را که داعش علیه کسانی که از این سند تخلف کنند، مشخص کرده است.

یک منبع کردی به پایگاه اطلاع رسانی  اتحادیه میهنی کردستان عراق گفته است تروریستهای داعش در ناحیه السعدیه بیانیه ای صادر کردند که دربرگیرنده اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه علیه شهروندان از جمله بریدن گوش و انگشت است.

   جنایات داعش در امتداد جنایات صدام معدوم

این اقدامات غیرانسانی نشان دهنده اندیشه جنایتکارانه این گروههای تروریستی و الهام گرفتن آنها از شیوه های جنایتکارانه صدام معدوم است که اخیرا فردی به نام ابوعبدالرحمن الناصری یکی از سرکردگان برجسته داعش و یکی از نزدیکان صدام در تکریت به دام نیروهای امنیتی افتاد.

یکی از سرکردگان داعش در یکی از مناطق سوریه گفته است طرح این گروه تروریستی، لبنان را نیز هدف قرار داده است، زیرا منظور از آنچه دولت اسلامی عراق و شام خوانده می شود، عراق، سوریه،‌لبنان، اردن و فلسطین است و فقط مقصود از شام، دمشق نیست.

اقدامات ضد انسانی تروریستهای تکفیری

تروریستهایی که هیچ بویی از انسانیت نبرده و هرگز درکی از آموزه های دین انسان ساز اسلام ندارند و جنایات خود را با استناد به قرآن کریم توجیه می کنند، رفتارهای سرسختانه ای با مردم مناطقی که بر آن مسلط شده اند، از خود نشان می دهند، از بازخواست زنان به خاطر نحوه پوشش و اجبار آنها به استفاده از پوششی که آنها تعیین می کنند و شلاق زدن جوانانی که لباس کوتاه می پوشند.

جنایت دیگر تکفیری، باز کردن درهای زندانها و آزاد کردن خطرناک ترین زندانیانی است که به جرم مشارکت در اقدامات تروریستی زندانی شده بودند، این جانیان پس از آزادی بسیاری از شهروندان عراقی را به این بهانه واهی که آنها جاسوس سری یا همدست نیروهای امنیتی هستند که از داعش نفرت دارند، اعدام کرده اند و کشتار وحشیانه ای به راه انداخته اند.

با فرار این زندانیان مجرم، سرقت از مراکز تجاری و منازل مردم به شدت افزایش یافته به طوری که روزانه دهها مورد سرقت انجام می شود.

تروریستهای مدعی پیاده کردن شرع اسلامی ادعایی خود اوج سنگدلی و قساوت قلب خود را در رفتارها و اقدامات وحشیانه علیه غیرنظامیان نشان داده اند، آنها حتی تاب تحمل شنیدن واژه داعش را هم ندارند و تهدید کرده اند هر کس که از این واژه علیه این گروه تروریستی استفاده کند، 100 ضربه شلاق خواهد خورد.

هر کس با داعش همکاری نکند، به مثابه دشمن این گروهک قلمداد شده و سرنوشتش اعدام خواهد بود.

سرقت بیت المال، بانکها و مراکز دولتی و انتقال تمام اموال متعلق به مردم به منطقه الرقه و الحسکه سوریه و سوء استفاده از کودکان برای  ارتکاب جنایات از دیگر اقدامات تروریستهای داعش به شمار می رود.

جنایات تروریستها در تکریت

مردمی که از شهر تکریت در پی تجاوز تروریستها به بغداد پناه آورده اند، گفته اند یکی از زندانیان خطرناک زندان التسفیرات که توسط تروریستها آزاد شد، بلافاصله سلاح به دست گرفت و پنج نفر از شهروندان بیگناه را در خیابان به رگبار بست و همگی قتل عام شدند.

تروریستهای تکفیری با حمله به منازل مردم با بی رحمی هر چه تمام تر تمام اعضای خانواده را به جرم مخالفت با آنها به کام مرگ می کشانند و  با وقاحت و بی شرمی هر چه تمام تر این جنایات را به قصد قربت و به طمع رفتن به بهشت انجام می دهند، کشتار برای رسیدن به بهشت مضحک طنز تلخ تاریخ معاصر است و تروریستهایی که مدعی اسلامگرایی و پیاده کردن احکام الهی و شریعت اسلامی هستند اما روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده اند.

آنچه نگرانی مردم در برخی مناطق صلاح الدین و نینوی را افزایش داده است، رفتارهای غیر انسانی و غیر  اخلاقی تروریستهای تکفیری است از جمله اینکه آنها به طرز وحشیانه ای به منازل مردم یورش می برند تا از وجود دختران و وضعیت آنها مطلع شوند برای اینکه آنها را وادار کنند در چارچوب بدعت بزرگی که ایجاد کرده اند یعنی جهاد نکاح در اختیار تروریستهای عرب و غیر عرب قرار گیرند.

حضور صدها تروریست عرب در تکریت بر قانونی و موجه بودن درخواست دولت عراق از مجامع بین المللی برای پیگرد کشورهایی که از تروریستها حمایت می کنند یا تروریست به عراق اعزام کرده اند، مهر تایید می زند.

منابع امنیتی عراق اعلام کرده اند تنها در شهر تکریت، 780 تروریست داعشی حضور دارند که شامل 234 تروریست تونسی، 200 تروریست سعودی، 120 تروریست یمنی، 121 تروریست مغربی و 105 تروریست سوری می شوند.

تعداد تروریستهای اروپایی داعش در شهر تکریت هم به 55 نفر می رسد .تعداد داعشی های عراقی هم از دو هزار نفر فراتر می رود که اکثر آنها از فدائیان صدام معدوم و اعضای گارد ریاست وی و اقوام دیکتاتور معدوم هستند.

آواره شدن مردمی که داعش مدعی حمایت از آنهاست

از سوی دیگر حملات وحشیانه تروریستهای تکفیری به مناطقی که اکثریت جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده، سبب آواره شدن صدها هزار نفر شده است، این در حالی است که گروه تکفیری داعش مدعی شده است به خاطر نجات اهل سنت، حملات خود را به عراق انجام داده است.اما همانطور که برخی علمای اهل سنت گفته اند تروریستهای تکفیری به دروغ آنچه را که رخ داده به اهل سنت نسبت داده و به دروغ آن را انقلاب می خوانند، این چه انقلابی است که به مردم تجاوز می کنند و نوامیس را هتک حرمت می کنند و به اموال عمومی دست درازی می کنند.

کمیساریای آوارگان از آواره شدن حدود یک میلیون عراقی از زمانی که تروریستهای تکفیری با همدستی بعثی های صدامی بر برخی مناطق مسلط شدند، خبر داده است که مشکلات و معضلات فراوانی را برای آنها به دنبال داشته است.

گروه تروریستی داعش که مدعی کفالت و نمایندگی اهل سنت عراق است، شمشیر خود را بر گرده آنها سوار کرده است، به زنان تجاوز می کند، و جوانان را به اجبار وادار می کند به صفوف آن بپیوندند، این گروهک جاهلی فضای واپس گرایانه و جاهلانه ای را در شهرهای موصل و فلوجه حاکم کرده است که مردم این شهرها قبلا با چنین فضایی بیگانه بودند، علاوه بر آن باید به تصمیم خطرناک این گروهک اشاره کرد که به صراحت از برنامه خود برای کشتار دسته جمعی شیعیان و کردها، ترکمانها، صابئی ها و مسیحیان و هر کس که در راه اهدافشان قرار گیرد، سخن گفته اند و با توجه به همین شیوه و اقدامات و تفکر باید گفت داعش پیش از آنکه از نظر نظامی و توسط نیروهای مسلح و مردمی سرکوب شود، به خاطر همین افکار و رفتارهای غیراخلاقی و غیر انسانی و وحشیانه خود متلاشی خواهد شد و حتی گروههایی که در اشغال موصل و برخی مناطق با آنها همراهی نشان دادند هم نمی توانند با آنها سازگاری داشته باشند.

این گروه تروریستی با چنین رویکرد و  افکاری قطعا نمی تواند برای همیشه در خاک عراق دوام بیاورد، دلیل آن درخواست کمک مردم در مناطقی که در اشغال تکفیریهاست از ارتش و نیروهای امنیتی برای نجاتشان از شر این جنایتکاران است.

نکته پایانی اینکه تروریستهای تکفیری خوب می دانند که تلاش برای ایجاد امارت تکفیری و بعثی در برخی مناطق شمال عراق، محال است و در مقابل آنها گزینه خودکشی و یا کشته شدن توسط ارتش و نیروهای مردمی قرار دارد و گزینه عقب نشینی دیگر مطرح نیست، زیرا ارتش و نیروهای مردمی مصمم به نابودی آنها و پاکسازی عراق از شر این غده های فساد و شرارت هستند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، داعش ، وهابی ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار