رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خبر داد

اعلام برنامه‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و دومين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم

برنامه‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و دومين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم در دو بخش دانشگاهی و مکتوب انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم با حضور در دو بخش مكتوب و بخش دانشگاهیان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تحوّل علوم انسانی در معرض دید عموم قرار می‌دهد.  

وی افزود: برگزاری نشست‌های علمی تخصصی با عناوینی همچون، مفاهیم روان شناختی در قرآن كریم، جریان شناسی تفسیر سلفی و مكانیزم‌های نظارت خدا بر رفتار انسان و اثر آن در تنظیم رفتار اجتماعی از دیدگاه قرآن كریم از جمله برنامه‌های علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهیان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم است.  

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی روشن تصریح کر: همچنین ارائه مشاوره تخصصی پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های قرآنی با رویكرد میان رشته‌ای و با حضور اعضای هیئت علمی پژوهشگاه از دیگر فعالیت‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این دوره از نمایشگاه است. قرآن و اقتصاد، قرآن و علوم تربیتی، قرآن و علوم اسلامی، قرآن و روان شناسی، قرآن و جامعه شناسی، قرآن و علوم انسانی و قرآن و مدیریت موضوعاتی است كه در برنامه مشاوره گنجانده شده است و علاقه مندان جهت آگاهی از زمان دقیق اجرای برنامه‌های فوق می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار