رضوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پهنای باند در کشور کم نیست / با کم فروشی اینترنت مخابرات برخورد می‌شود

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: فروش اینترنت بیش از پهنای باند موجود در برخی شرکت‌های مخابراتی موجب کم فروشی شده که درصورت عدم تکمیل و خرید پهنای باند مورد نیاز از فروش منع می‌شوند.

رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه کیفیت اینترنت نسبت به گذشته بهتر شده است، گفت: با افزایش کاربران نیاز به پهنای بیشتر می‌شود اما در حال حاضر پهنای باند در کشور کم نبوده و عوامل دیگری همچون کم فروشی اینترنت به نسبت پهنای باند در کیفیت اینترنت موثر است.

وی با اشاره به اینکه چگونگی ارتقا کیفیت اینترنت و علت اختلال آن در کمیته در حال بررسی است افزود: برخی از شرکت‌ مخابرات متناسب با پهنای باند خود به مشتریان اینترنت نمی‌فروشند و تنها با تعداد محدودی پهنای باند زیادتر می‌کنند که به نوعی کم فروشی نامیده می‌شود و در کیفیت و کاهش سرعت اینترنت تاثیر می‌گذارد.

رضوانی در خصوص واکنش و چگونگی برخورد با این مشترک‌ها اظهار کرد: با بررسی و پیشگیری‌ها و تطابق پهنای باند‌، در صورت اطمینان از کم فروشی اجازه فروش به آن‌ها داده نمی‌شود.

معاون تنظیم مقررات تصریح کرد: با توجه به بررسی انجام شده استان‌هایی هستند که پرونده‌ آن‌ها در تعزیرات است و تا خرید پهنای باند لازم به آن‌ها اجازه فروش داده نخواهد شد.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد پهنای باند مناسب و افزایش پهنای باند متناسب با افزایش جمعیت می‌توان در ارتقا کیفیت اینترنت موثر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
من چی بگم که اینترنت 8 گیگ داشتم !! 8 گیگم که تموم شد جا اینکه قطع بشه گذاشتن استفاده کنم! بعدش مازاد میخوان پولشو ازم بگیرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
مرد مومن پس چرا لایکو دیس لایک off کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
میثم جان همین مخابراطی که شما میگیدتو استان ما خوزستان 2 ماه پیش سرویس نامحدود رو برداشت و بعداز اینکه مردم سرویس محدود رو استفاده کردند دوباره نامحدود رو راه اندازی کرد امابا این فرق که نه از سر دلسوزی بلکه برای سود با تعرفه های جدید در حدود دوبرابر :
یعنی تعرفه512 از 28 هزار تومن 2 ماه پیش به 54 هزار تومن رسیده این کجاش انصافه با تشکر و به امید پیگیری حقوق مردم خوب ایران
Germany
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بنده خدا راست میگه پهنای باند کم نیست اخه خیلی زیاد کمه
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۲:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۳
شما من نیمیدونم با چه اطلاعاتی میگویید که پهنای باند در کشور کم نیست نتنها کم هست بلکه گران و سرعت واقعی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام
كم فروشي فداي سرتون لطفا خرابي و قطعي هاي مكرر را بررسي نماييد .
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۱:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
یکی از بهترین شرکت ها مخصوصا توی تهران همین مخابراته ، والا اگر این سرویس های نامحدود مخابرات کم فروشیه ما مشتریهاش راضی هستیم . شرکت های خصوصی با سرعت های چند مگی ( با همین قیمت ) فقط ماهیانه سه گیگ!!!! ترافیک در اختیار کاربر میزارن و در صورت انجام دانلود شبانه ، سرعت شبانه و رایگان رو در حد دیال آپ کم میکنند . هر سال هم جایزه ی حقوق مصرف کننده و ... دریافت میکنن و اول هم میشن .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام
شرکت مخابرات هرکاری دوست داره انجام میده شما هم هیچ کاری از دستتون بر نمی آد!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار