از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود

سخنرانی علوی و ابوترابی‌فرد به مناسبت سالروز شهادت 72 تن

مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت 72 تن از یاران صدیق امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و آیت‌الله شهید بهشتی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سخنرانی "حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد"، "حجت‌الاسلام والمسلمین علوی"و "حسن رحیم‌‌پور ازغدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت 72 تن از یاران صدیق امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و آیت‌الله شهید بهشتی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مقامات لشکری و کشوری به مدت سه روز برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم مذکور از روز پنج‌شنبه پنجم تیر ماه آغاز و تا شنبه هفتم تیر ماه از ساعت 18:30 الی 20:30 با سخنرانی تعدادی از مقامات کشوری با ذکر خاطرات آن فاجعه از زبان شاهدان عینی و جانبازان زنده این روز، ادامه دارد.

سخنرانان برنامه مذکور به ترتیب در روزهای تعیین شده "حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد"نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، "حجت‌الاسلام والمسلمین علوی"وزیر اطلاعات و "حسن رحیم‌‌پور ازغدی"پژوهشگر و استاد دانشگاه هستند.

مراسم روح‌بخش دعای کمیل بر مزار شهیدان در روز پنج‌شنبه پنجم تیر در جوار پیکرهای 84 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور تهران برپا می‌شود.

 مراسم دعای پرفیض ندبه روز جمعه ششم تیر ساعت شش صبح در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار