خون شما چطور به جوش می آید؟

وقت عصبانی شدن خون جلوی چشمانتان را می گیرد یا اینکه سعی میکنید اتفاقی که افتاد را فراموش کنید و به زندگی عادی برگردید؟ احتمالا اگر راه اول را انتخاب کنید همیشه از غیر قابل کنترل بودن خودتان آزرده هستید.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ اگر بتوانید سراغ دومین راه بروید خود را به خاطر صبوری و کنترل پذیر بودن خودتان تشویق می کنید اما متخصصات کنترل خشم که به دنبال ساختن دنیایی آرام هستند معتقدند و حتی با وجود انتخاب راه دوم شما برتری نسبت به گروه اول نخواهید داشت.
 
گفتنی است، از نظر محققان پاره شدن افسار عصبانیت شما همانقدر به زندگی تان  آسیب می زند که پنهان کردن خشم و پاک کردن صورت مسئله ها همچنین  مطالعات نشان می دهد عصبانیت ناهنجاری که  از ذهنتان شروع می شود و در بند بند وجودتان سر می خورد در کمتر از 2 ثانیه با شمردم انگشتان دستهایتان فروکش می کند.
 
متخصصان مدیریت خشم می گویند هنگام عصبانیت قبل از نشان دادن هر واکنشی تا  10 بشمارید و تا شمارش تان تمام نشده حتی یک کلمه را هم از زبانتان خارج نکنید.
 
به خوبی مهمترین راه برای کنترل احساسات انتخاب کلماتی است که نمی تواند همه پل های پشت سرتان را خراب کند و در مقابل می تواند بیشترین تاثیر را در اطرافیان داشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خون ، روحیه ، عصبانیت ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار