نامه یورگن کلینزمن به کارفرمایان سراسر امریکا

یورگن کلینزمن در نامه ای به کارفرمایان سراسر امریکا از آنها خواست به کارکنان خود جهت تماشای دیدار حساس امریکا- آلمان مرخصی بدهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،سومین و آخرین دیدار تیم ملی امریکا در مرحله گروهی روز 5شنبه در برابر آلمان برگزار می شود این مسابقه درست ساعات کاری هواداران فوتبال برگزار خواهد شد و یورگن کلینزمن برای این که به آنها کمک کند در سر کارهای خود نروند و این مسابقه تعیین کننده را تماشا کنند با انتشار نامه ای در توئیتر تیم ملی امریکا از کارفرمایان امریکا خواست این عده از کارکنان خود را از حضور در سر کار معاف کنند.
متن نامه به شرح زیر است
به تمام افراد مربوطه:
لطفا................ را 5شنبه 26 ژوئن از کار معاف کنید.
می فهمم که این غیبت تولید کارگاه شما را کاهش می دهد،اما من به شما اطمینان می دهم که این غیبت برای علت مهمی است.تیم ملی ایالات متحده یک بازی حیاتی در برابر آلمان دارد.و اگر قرار باشد ما به دور بعد صعود کنیم نیازمند حمایت کامل مردم هستیم.
ضمن آنکه شما هم باید مانند یک لیدر خوب عمل کنید و شما هم مرخصی بگیرید.
در کنار تلاش کلینزمن گروهی از هواداران فوتبال نیز سعی داشتند با جمع آوری امضا 26 ژوئن را تعطیل کند.که البته این اتفاق رخ نداد.
25 میلیون امریکایی دیدار امریکا –غنا را از طریق تلویزیون تماشا کردند و رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی مسابقه فینال NBA را شکستند.‬

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار