بادامچیان در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر:

ملت ایران به پشتوانه ولایت فقیه از توطئه‌ها عبور کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر ایران اسلامی از فتنه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌هایی که در چند سال گذشته شاهدش بوده به سلامت گذشته است به خاطر اصل ولایت فقیهی است که بهشتی‌ها، خون و جان خود را برای آن گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با حضور در مراسم شهدای هفت تیر که عصر امروز در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد گفت: مقاومت مردم در سال 56 به قدری افزایش یافت که این حرکت الهی و اسلامی شکل گرفت و شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از سوی گروه‌های معاند به ویژه گروه کمونیست افزایش یافت، چرا که آنها در نوزدهم بهمن در کارخانه ژنرال کرج جمع شدند تا نگذارند انقلاب پیروز شود به همین خاطر مقام معظم رهبری در آن موقع چند ساعت به آنجا رفتند تا توطئه آن‌ها را خنثی کنند.
 
وی تصریح کرد: مسعود رجوی در فضای مبارزه مسلحانه از سال 43 تا 55 مهره نفوذی و بدلی آمریکا بود و در حال حاضر هم آمریکایی‌ها از وی حمایت می‌کنند.  
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری بیان داشت: دنیای استکبار امروز معترض به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی بیان داشت: شهید بهشتی با صبر و حوصله و در جهت بیداری اسلامی با مسائل برخورد می‌کرد.
 
بادامچیان در پایان خاطر نشان کرد: اگر ایران اسلامی از فتنه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌هایی که در چند سال گذشته شاهدش بوده به سلامت گذشته است به خاطر اصل ولایت فقیهی است که بهشتی‌ها، خون و جان خود را برای آن گذاشته‌اند. 

انتهای پیام /
برچسب ها: شورا ، مرکزی ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار