مارادونا: فیفا سوارز را کشت/اگر می توانستند او را به زندان گوانتاناما می فرستادند

دیگو مارادونا بازیکن اسطوره ای آرژانتین ضمن انتقاد از محرومیت سنگین سوارز گفت: فیفا با اعمال این محرومیت سوارز را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدار ایتالیا و اروگوئه که در نهایت با حذف ایتالیا از جام بیستم و صعود اروگوئه همراه شد، لویس سوارز ستاره باشگاه لیورپول و تیم ملی اروگوئه شانه جرجیا کیه لینی بازیکن ایتالیا را گاز گرفت.
 
کیه لینی پس از این اتفاق جنجال برانگیز  نسبت به این حرکت غیر اخلاقی واکنش نشان داد و اعلام کرد از فیفا تقاضا دارم سوارز را محروم کنند.

فیفا نیز در واکنش به این کار غیر اخلاقی تشکیل جلسه داد و با برسی مستندات در نهایت لویس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه لیورپول تا چهار ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی از قبیل رفتن به استادیوم ،تمرین کردن در باشگاه های فوتبالی محروم کرد که این محرومیت شامل فعالیت های او در در داخل و خارج از کشورش می شود، ضمن اینکه تا 9 بازی در ترکیب تیم ملی کشورش قرار نخواهد گرفت و باید مبلغ 66 هزار پوند هم جریمه بپردازد.

به این ترتیب وی که هم اکنون در باشگاه لیورپول بازی می کند،دیدار های دو ماه نخست این فصل لیگ برتر و حضور در تیم ملی اروگوئه تا سال 2016 را از دست داد.

دیگو مارادونا بازیکن اسطورهای ارژانتین ضمن انتقاد از محرومیت سنگین سوارز گفت:محرومیت اعلا شده بسیار سنگین است،فیفا با این کارش سوارز را نابود کرد ومن فکر می کنم اگر در حوزه اختیارات فیفا بود به سوارز دستبند می زد و وی را به زندان گوانتاناما می فرستاد.

گفتنی است، این محرومیت یکی از سنگین ترین محرومیت هایی است که تاکنون فیفا در حق یک فوتبالیست اعمال کرده است.



برچسب ها: ماردونا ، جام ، سوارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار